Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون بیمه، بانک و مالیات اتاق بازرگانی کرمان، از تایید پرونده وجود بحران در دو هزار و 341 بنگاه اقتصادی استان در کمیته بررسی درخواست های بخشودگی جرائم تامین اجتماعی ذیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدحسین اکبری در نشست میز کارآفرین تامین اجتماعی(بررسی مشکلات فعالان اقتصادی در حوزه تامین اجتماعی) افزود: کمیته بخشودگی جرائم تامین اجتماعی در سه مرحله به ترتیب هزار و 241، 940 و 160 پرونده را بررسی و بحران در این کارگاه ها و مجموعه ها را تایید کرد که می توانند از بخشودگی جرائم در این حوزه استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بحران در مجموعه های اقتصادی به دلایلی مانند خشکسالی های اخیر و پیاپی استان کرمان، نوسانات شدید نرخ ارز، کاهش تولید محصولات کشاورزی استان، رکود حاکم بر بازار، تحریم های اقتصادی، عدم وجود نقدینگی، کاهش شدید قدرت خرید مردم و وجود تورم فزاینده در بخش های مختلف ایجاد شده که باید به اقتصاد استان کمک کرد.

گفتنی است در ادامه این نشست مشکلات فعالان اقتصادی در حوزه تامین اجتماعی مانند اعتراض به حسابرسی ها، در نظرنگرفتن برخی احکام، بحران در شرکت های انفورماتیک، ارسال پرونده بیمه بیماران خاص به مدیریت درمان و... مطرح و بررسی شد و نمایندگان سازمان تامین اجتماعی استان نظرات، پیشنهادات و پاسخ های لازم را برای حل مشکلات آنها ارائه دادند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان تامین اجتماعی تورم درمان مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۴۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحت انتخابات در ۱۱ استان (۵۲ حوزه انتخابیه) تایید شد

سخنگوی شورای نگهبان گفت: صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مجلس از ۱۱ استان مورد تایید شورا قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هادی طحان نظیف در نشست خبری اظهار کرد: انتخابات ۱۱ اسفند برگزار شد، در این مدت تا ۱۷ اسفند باید گزارش‌ها و شکایات را بررسی می‌کردیم تا صحت انتخابات را بررسی کنیم.

وی افزود: پرونده‌های ۵۲ حوزه انتخابیه مجلس از ۱۱ استان مورد تأیید شورا قرار گرفته است، حوزه انتخابیه اردبیل تیر و سرعین مورد تأیید شورا قرار گرفت.

تکمیل می‌شود…

کد خبر 736613

دیگر خبرها

  • بررسی پرونده رسانه‌های اجتماعی دولت بایدن در دادگاه
  • ببینید | لحظه غش کردن تقلبی آقای مسئول وسط جلسه بررسی یک پرونده اقتصادی برای فرار از پاسخگویی!
  • کاهش آمار دریافت‌کنندگان بیمه بیکاری در استان کرمان
  • شورای نگهبان نتیجه انتخابات در ۶ حوزه کرمان را تایید کرد
  • نیمی از جمعیت فارس بیمه تامین اجتماعی هستند
  • تایید پرونده ۲۲ متقاضی تدریس خبره در دانشگاه علمی کاربردی
  • پرونده ۲۲ متقاضی تدریس خبره در دانشگاه علمی کاربردی تایید شد
  • تایید صحت انتخابات استان ایلام
  • صحت انتخابات مجلس در ۱۱ استان تایید شد
  • صحت انتخابات در ۱۱ استان (۵۲ حوزه انتخابیه) تایید شد