Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجید برازنده صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۲۲۷ میلیون دلار صادرات از کاشان داشته ایم، اظهار داشت: از این میزان ۱۲۳ میلیون دلار  از صادرات فرش ماشینی بوده است.

وی همچنین با اشاره به صادرات ۱۲۸میلیون دلاری کاشان در شش ماهه نخست سال جاری ابراز داشت: حدود ۲۵ درصد صادرات کاشان به خارج از کشور در این مدت متعلق به فرش ماشینی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کاشان با بیان اینکه فرش ماشینی و صنایع وابسته در آن نقش مهمی در رونق تولید واحدهای تولیدی-صنعتی منطقه کاشان دارد، تصریح کرد: پیش بینی می شود با وجود تمام مشکلات موجود برای واحدهای تولیدی صادرات فرش ماشینی در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای افزایش تولید و فروش کارخانجات فرش ماشینی افزود: تسهیل برای ثبت سفارش و تامین و خرید مواد اولیه واحدهای تولیدی فرش ماشینی از جمله مهمترین اقدامات انجام شده برای رونق تولید واحدهای مذکور است.

برازنده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نمایشگاه ملی فرش ماشینی و صنایع وابسته به آن در آذرماه سال جاری در کاشان برگزار می شود، تصریح کرد: برگزاری این چنین نمایشگاه هایی به دلیل معرفی ظرفیت های صنعتی کاشان به دیگر تجار و بازرگانان می تواند نقش مهمی در رونق اقتصادی منطقه کاشان و افزایش تولید و صادرات فرش ماشینی داشته باشد.

کد خبر 4750871

منبع: مهر

کلیدواژه: فرش ماشینی صادرات غیرنفتی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر قزوین گرگان شیراز شهرکرد موکب رادیو اربعین مرز شلمچه مرز خسروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: هدفگذاری صادرات کالا‌های غیر نفتی در سال ۱۴۰۲ بیش از سه میلیارد و صد میلیون دلار بود که سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار محقق شد که دو برابر سال قبل از آن بود..

 شهرزاد افزود: هدف گذاری ما برای سال ۱۴۰۳ بیش از ۴ میلیارد دلار است.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: بیشترین صادرات در بخش صنعت و معدن، شامل فلزات معمولی مانند فولاد، موادمعدنی، و محصولات کشاورزی و صنایع دستی بوده است.

قاسمی افزود: کشور‌های چین، امارات متحده عربی و عمان بیشترین مقصد صادرات کالا‌های غیرنفتی هرمزگان است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: با افزایش واحد‌های تولیدی - صنعتی و معدنی در استان و زیرساخت‌ها، هدفگذاری امسال نیز محقق می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • ۱.۵ میلیارد دلار صادرات واحد‌های صنعتی استان تهران در سال گذشته
  • تولید ۷۵ درصد پارچه موردنیاز کشور در داخل
  • سهم ۱۷ درصدی تهران از صادرات کشور/ ۲۰۰ واحد راکد احیا شد
  • هزینه‌های سرسام‌آور تولید اتومبیل‌های فرمول یک