Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@02:19:20 GMT

پورموسوی: در موفقیت این تیم ذره‌ای تردید ندارم

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۴۶۵۱

پورموسوی: در موفقیت این تیم ذره‌ای تردید ندارم

تیم ملی جوانان هفته گذشته و در سه بازی تدارکاتی سنگینی که برگزار کرد به نتایج خوبی دست یافت و این نتایج نشان می دهد به خوبی برای بازی های مقدماتی جام ملت ها آماده شده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم امید در مصاف با پارس جنوبی لیگ برتری به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت. این تیم استقلال را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و همین نتیجه را در برابر تیم خوشه طلایی یکی از تیم های خوب دسته اول تکرار کرد. تیم ملی جوانان در دوره قبلی بازی ها در مرحله مقدماتی حذف شده بود و به همین بهانه شانس حضور در جام ملت ها و جام جهانی زیر 20 سال را از دست داد.

 

سیروس پورموسوی، سرمربی تیم ملی جوانان در خصوص نتایج بازی های به دست آمده می گوید: واقعیت این است که ما در هفته سپری شده قصد داشتیم در محل برگزاری بازی های مقدماتی جام ملت ها یعنی استادیوم دستگردی سه بازی دوستانه با تیم های هم سطح خود انجام دهیم تا به نوعی شبیه سازی بازی ها را داشته باشیم. به همین بهانه از تیم های عمان، عراق، سوریه و هند برای حضور در تهران و انجام بازی های دوستانه دعوت کردیم که پاسخ منفی شنیدیم. ضمن اینکه هنوز استادیوم دستگری برای اینکه در اختیار ما قرار گیرد، آماده نشده است! با این حال جا دارد من از آقای فراز کمالوند، رضا حسن زاده و محسن عاشوری که در کوران بازی های لیگ برتر و دسته اول پیشنهاد بازی دوستانه با ما را پذیرفتند تشکر کنم و اینکه تیم هایشان در این بازیها با جدیت بازی کردند. این بازی ها از نظر فنی برای ما دستاوردهای مثبتی داشت. اینکه بچه ها به خودباوری رسیدند که می توانند دست به کارهای بزرگی بزنند. همان طور که مطلع هستید تیم ملی جوانان با حضور دردو تورنمنت روسیه و کافا به تجربه بین المللی خوبی دست پیدا کرده است. هم چنین ما دو بازی هم با تیم اندونزی داشتیم و تنها نیاز به این داشتیم در ایران و در استادیوم محل برگزاری بازی ها به میدان برویم که بنا به دلایلی که گفتم این شرایط مهیا نشد و در نهایت بازی با تیم های پارس جنوبی، امید استقلال و خوشه طلایی را برنامه ریزی کردیم. من از بازیکنان این سه تیم هم تشکر می کنم که با جدیت فوتبال بازی کردند.

 

سرمربی تیم ملی جوانان ادامه داد: ما از نظر روحی و روانی به شرایط خوبی رسیده ایم و نتایج این سه بازی به ما کمک کرد که بهتر خود را پیدا کنیم. البته هنوز ایرادهایی در کار ما دیده می شود که باید آنرا برطرف کنیم. من جا دارد از فدراسیون فوتبال، سازمان تیم های ملی ، کمیته جوانان و کمیته جوانان تشکر کنم که با وجود شرایط اقتصادی ویژه ای که بر کشور حاکم است در تدارک و ایجاد شرایط مناسب برای تیم ملی جوانان در حد امکان تلاش کردند و چیزی کم نگذاشتند. طبیعتا در صورت صعود از گروه و برای صعود به جام جهانی باید شرایط تغییر کند و اردوهای تدارکاتی و هم چنین بازی های دوستانه قوی تری را پشت سر بگذاریم. هر چندالان وقت صحبت کردن در این خصوص نیست چرا که مانع اول فعلا بازی های مقدماتی جام ملت ها است.

 

سرمربی تیم ملی جوانان در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی با تیم ملی جوانان قرارداد دارد؟  گفت: قرارداد من تا پایان بازی های مقدماتی جام ملت ها خواهد بود و ماه آینده به پایان می رسد. در حال حاضر به این موضوع اصلا فکر نمی کنم و تمرکز من به روی بازی های پیش رو است. اما قطعا در صورت صعود از گروه که خیلی به آن امیدوار هستم باید جلسه بگذاریم و در مورد آینده صحبت کنیم و اینکه حتما برای صعود به جام جهانی شرایط باید تغییر کند. در صورت صعود و توافق با فدراسیون فوتبال با افتخار در خدمت تیم ملی جوانان خواهم بود و در غیر اینصورت همیشه برای مربی و تیم ها راه های متعددی برای ادامه مسیر وجود دارد. اینجا من به طور جدی باید از بازیکنانم تشکر کنم که با همه توان در بازی ها حاضر می شوند و دستورات تاکتیکی را در زمین پیاده می کنند. قدردان باشگاه ها و هم چنین مربیان آنها هستم که برای این بچه ها زحمت می کشند. ما اگر به موفقیتی دست پیدا کنیم که من ذره ای در آن با وجود این بازیکنان تردید ندارم نقش باشگاه ها و مربیان آنها نیز پر رنگ است.

 

سیروس پورموسوی در پایان از مدیران استادیوم دستگردی خواست زمین بازی ها را هر چه سریعتر در اختیار تیم ملی جوانان قرار دهند تا با شرایط بازی در این استادیوم و هم چنین بازی زیر نور عادت کنند. او دراین باره گفت: اگر زمین بازی ها پیش از شروع مسابقات در اختیار تیم ملی جوانان قرار نگیرد بین ایران میزبان و نپال میهمان هیچ تفاوتی وجود نخواهد داشت. به خصوص که قرار است بازی های ایران زیر نور برگزار شود.

جوانان سید سیروس پور موسوی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنبیه رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی ایران کاری بجا و ارزشمند بود

ماموستا عبدالرحمن باروزه در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به اینکه جرثومه فسادی مانند رژیم صهیونیستی در هیچ جنایتی علیه مظلومان فلسطینی ابایی ندارد اظهار داشت: اسرائیل هیچ توجه و پایبندی به قوانین بین‌المللی نداشته و بی‌تردید تنبیه رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی ایران کاری بجا و ارزشمند بود.

وی تصریح کرد: بی‌تردید باید با این اقدام، حساب کار دست ترسویان عالم بیاید و از سوی دیگر تنبیه جنایتکارانی مانند رژیم صهیونیستی که کنسولگری کشورمان در دمشق را مورد هدف قرار داده و مستشاران ایرانی را به شهادت رساندند، کاری ضروری بود.

امام جمعه میرآباد سردشت گفت: هم اینک از رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح که این اقدام مبارک را در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی انجام دادند تقدیر می‌شود و امید است که این مسئله، سبب محو و نابودی رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی و راهی برای رهایی مردم مظلوم فلسطین باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پورموسوی: خدا را شکر این بازی چهار‌ گل داشت / فیلم
  • پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم
  • زمانی: در دومین بازی لیگ برتری‌ام گل زدم
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • پورموسوی: حق ما و گل گهر این جای جدول نیست؛ وقت کمی برای بستن تیم داشتیم / فیلم
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم
  • تنبیه رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی ایران کاری بجا و ارزشمند بود
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا
  • محصول خارجی استقلال خوزستان برای گل سرنوشت ساز