Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام گرجی با اشاره به اهتمام ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به موضوع کتاب و کتاب‌خوانی، گفت: در این راستا جشنواره «قاصدک‌های داستان» ویژه بچه‌های مسجد در فصل پاییز در کانون‌های مساجد یزد برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «مصطفی گرجی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، با اشاره به جشنواره «قاصدک های داستان» ویژه بچه های مسجد به صورت فصلی و با استفاده از فضای مجازی، اظهار کرد: تلاش می کنیم از این طریق انگیزه و علاقه در میان مخاطبان را در موضوع کتاب و کتابخوانی ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد افزود: در همین راستا این جشنواره امسال و برای اولین بار در قالب جشنواره داستانی بچه های مسجد همزمان با فصل پاییز و با موضوع اربعین کار خود را آغاز کرده است.

 

وی موضوع کتاب و کتابخوانی  را یکی از جدی ترین نیازهای انسان امروز دانست و گفت: باید متولیان امر تربیت جامعه برای موضوع کتابخوانی اهتمام و برنامه ریزی دقیق داشته باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد بستر سازی مناسب و متناسب جهت ایجاد انگیزه میان مخاطبان به اَشکال گوناگون را لازم و ضروری دانست و تاکید کرد: در استان یزد و در کانون های فرهنگی هنری مساجد با توجه به ماموریت ها در موضوع کتاب و کتابخوانی، گام هایی مثبت و مؤثری برداشته شده است.

 

حجت الاسلام گرجی طرح های «کاروان دانایی» و «قرار دانایی» و نیز کارگاه های «از خاطره تا داستان» و  نیز کار تبلیغاتی «بچه محل کتاب» را از برنامه های اجرا شده در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در زمینه کتابخوانی برشمرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین ۹۸ نماز جمعه حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند خطبه نماز جمعه بچه های مسجد کتابخوانی فعالیت های مسجدی کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۴۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران ازتوزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این بسته‌های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

او افزود: نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته‌ها در جامعه هدف، اعضای کمیته امداد امام، بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر گفت: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته‌های گوشت را آماده کرده ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم است که جمعا ۱.۵ تن می باشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان است..

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب