Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@02:47:39 GMT

احداث جاده مستقیم رابر به کرمان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۴۹۷۶

احداث جاده مستقیم رابر به کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،کرامت امیر حیدری فرماندار رابر گفت: احداث جاده مستقیم رابر به کرمان یک امری استراتژیک در مسیر توسعه این شهرستان به شمار می‌رود که با احداث این جاده مسیر ۱۸۰کیلومتری کرمان به رابر ۷۰ کیلومتر کاهش می‌یابد.

او گفت: احداث محور رابر – کرمان از سال ۹۰ آغاز شده و هم اکنون به اعتبار نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار رابر درباره میزان پیشرفت جاده مستقیم رابر به کرمان گفت: بر اساس توافق با مجتمع معدنی و صنعتی مس درآلو عملیات خاک ریزی و خاک برداری آن انجام شده و قرار است بقیه مسیر را اداره راه و شهرسازی اجرایی کند.

او افزود: ابنیه را نیز مجتمع معدنی و صنعتی مس در آلو به عهده گرفته همچنین در مسیرجاده سه و نیم کیلومتر تونل وجود دارد از این رو در تلاش هستیم تا برای برداشتن تونل متولی پیدا کنیم.

امیر حیدری گفت: بهره برداری جاده مستقیم رابر به کرمان به حدود ۲۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد.

فرماندار رابر همچنین در رابطه با آسفالت جاده قد رودخانه رابر گفت: این پروژه از ۱۴ سال گذشته آغاز شده، اما این طرح برای بهره برداری همچنان نیازمند اعتبار است.

او افزود: طی پیگیری دو ساله، پیمانکار سه کیلومتر این جاده را بدون یک ریال اعتبار آسفالت کرده است.

انتهای پیام/ی

جاده مستقیم رابر به کرمان به حدود ۲۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری تهران حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی در راه‌های استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، سید طالب لواسانی صبح دوشنبه در بازدید از پروژه‌های راهداری استان بوشهر با اشاره به احداث ۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی اظهار کرد: ۳۳ مجتمع خدماتی جدید هم در مرحله استعلام و جانمایی است.

وی با اشاره به نقش مجتمع‌های خدمات رفاهی در کاهش تصادفات جاده ادامه داد: اکنون ۲۸ مجتمع خدمات بین راهی در محورهای مواصلاتی استان در حال ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر با اشاره به بهره برداری از سه مجتمع خدمات بین راهی در سال گذشته، اظهار داشت: طی سال گذشته ۱۱۲ مورد بازدید نظارتی از مجتمع‌های خدمات بین راهی استان به منظور رفع مشکلات و ارتقای خدمات به مسافرین صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مجتمع‌های خدماتی رفاهی به عنوان مجموعه‌ای برای ارائه خدمات متمرکز مورد نیاز کاربران جاده‌ای دارای امکاناتی همچون نمازخانه، رستوران، فروشگاه، جایگاه عرضه سوخت، پارکینگ، سرویس بهداشتی و سایر خدمات رفاهی است.

لواسانی از کاربران جاده‌ای خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و کوتاهی در خصوص خدمات رسانی توسط مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی، شکایت خود را را از طریق شماره ۱۴۱ ثبت کرده تا پیگیری شود.

کد خبر 6078841

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • ۱۲۸ میلیاردتومان اعتبار برای مسیر یاسوج- سی سخت تخصیص یافت
  • تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد
  • لزوم ایمنی در مسیر جایگزین جاده در حال ساخت یاسوج-سی‌سخت
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت پل شهید نجفی در جاده سی سخت
  • تجهیز ۹۰ سالن برای امتحانات نهایی در استان ایلام
  • احداث ۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی در راه‌های استان بوشهر