Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نفت گفت: اکتشافات نفت و گاز در پهنه ایران ادامه دارد و هر زمان اکتشافات جدید به نتیجه برسند، به عنوان اخبار خوش افزایش ذخایر قابل برداشت نفت و گاز کشور به اطلاع مردم خواهند رسید.

بیژن زنگنه، وزیر نفت اظهار داشت: اگرچه تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا در شرایط تحریم توسعه صنعت نفت ایران متوقف شود، اما نه‌تنها توسعه صنعت نفت کشورمان متوقف نشده بلکه شاهد رونق امضای قراردادها، آغاز پروژه‌ها، اجرا و بهره برداری از پروژه‌های متعدد در صنعت نفت و گاز کشور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکتشافات نفت و گاز در پهنه ایران ادامه دارد و هر زمان اکتشافات جدید به نتیجه برسند، به عنوان اخبار خوش افزایش ذخایر قابل برداشت نفت و گاز کشور به اطلاع مردم خواهند رسید.

وزیر نفت در خصوص ادعای عربستان به بازگشت کامل تولید از دست‌رفته‌اش طی زمانی کمتر از یک‌ماه گفت: این نشان می دهد که افت تولید 5 یا 6 میلیون بشکه ای عربستان، واقعیت چندانی نداشت و یک بزرگنمایی سیاسی بود، وگرنه نمی‌توان تأسیساتی که به اندازه 5 میلیون بشکه آسیب دیده‌اند را ظرف 2 یا 3 هفته بازسازی کرد.

/تسنیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۵۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم

به گزارش خبرنگار مهر، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور خبرنگاران، گفت: یکی از مهم‌ترین مراجع بین‌المللی که برای تامین مالی پروژه‌ها استفاده می‌شود، بانک توسعه اسلامی است و هفته آینده پنجاهمین سالگرد تأسیس این بانک در عربستان سعودی با حضور ۴۷ کشور برگزار می‌شود.

وی‌افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته تأمین مالی از سوی این بانک صورت نمی‌گرفت و یکی از اولویت‌های ما رفع موانع پرداخت اقساط کشور بود تا کاری کنیم این بانک برای ۱۱ پروژه عمرانی ما تأمین مالی کند.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: این اتفاق رخ داده و ما مسیر دور زدن تحریم در پرداخت بدهی ایران به این بانک را پشت سر گذاشتیم و بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم و فرآیند بازپرداخت اقساط ۱۱ پروژه عمرانی آغاز شده است.

کد خبر 6086750

دیگر خبرها

  • جایگاه ایران در تکنولوژی سدسازی بین کشور‌های جهان
  • ایران جز کشورهای برتر در سدسازی است/ تامین ۹۵درصد تجهیزات آب و فاضلاب
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • جهش تولید را در حوزه های مختلف اقتصادی باید دنبال کرد
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران
  • تراز تجاری صنعت شوینده ایران ۱۸۰ میلیون دلار مثبت شد
  • چگونه ترکیه از صنعت خودروسازی ایران پیشی گرفت و ما بی توجه به فرمان رهبری دنبال مدیریت دولتی خودروسازی هستیم
  • استمرار روند رشد اقتصادی/ وزارت نفت پرچم سرمایه‌گذاری خارجی را هم بالا برد