Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@23:25:33 GMT

پوستر هشدار عزالدین قسام خطاب به صهیونیستها

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۵۰۵۶

پوستر هشدار عزالدین قسام خطاب به صهیونیستها

در این پوستر نوشته شده است که یادتان باشد نظامیان شما هنوز در اختیار ما هستند پس در برخورد خود با مردم فلسطین محتاط باشید.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از میدل ایست مانیتور، گردان های نظامی عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس پوستری از زندانیان اسرائیلی در نوار غزه منتشر کرد و خطاب به مقامات رژیم صهیونیستی از حملات بیشتر به نوار غزه هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این پوستر نوشته شده است که یادتان باشد نظامیان شما هنوز در اختیار ما هستند پس در برخورد خود با مردم فلسطین محتاط باشید.

 

در سال 2011 صهیونیستها بسیاری از اسیران فلسطینی در زندان های این رژیم را با نظامی خود گیلاد شالیت معاوضه کردند. آنها مجبور شدند هزار فلسطینی را از زندان آزاد کنند.

 

در پوستر تازه منتشر شده حماس تصاویری از زندانیان اسرائیلی به چشم می خورد. شالیت در سال 2006 در جریان حمله صهیونیستها به نوار غزه دستگیر شده بود.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین حب الحسین یجمعنا اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند نماز جمعه عزالدین قسام حماس فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۵۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده قسام: برای آزادی فلسطین هم‌اینک بشتابید

به گزارش جام جم آنلاین، گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس روز چهارشنبه با بازنشر پیام صوتی «محمد الضیف»، فرمانده کل گردان‌های القسام که دومین پیام ضبط شده وی پس از پذیرش مسئولیت عملیات «طوفان الاقصی» علیه اسرائیل است، در پیامی از همه حامیان فلسطین در کشورهای عربی و اسلامی خواست تا راهپیمایی برای فلسطین را آغاز کنند و اجازه ندهند محدودیت‌ها، افتخار شرکت در آزادسازی مسجدالاقصی را از آنها سلب نماید.
پایگاه خبری القدس العربی اعلام کرد که جنبش حماس روز چهارشنبه بخش دیگری از پیام صوتی محمد ضیف (ابو خالد)، فرمانده کل گردان‌های قسام در آغاز عملیات طوفان الاقصی علیه اسرائیل را خطاب به حامیان مقاومت فلسطین در کشورهای عربی و اسلامی منتشر کرد:

در این پیام مردم اردن، لبنان، مصر، الجزایر، مغرب، پاکستان، مالزی، اندونزی و تمامی نقاط جهان عرب و اسلام را مورد خطاب قرار داد و از آنها خواست تا راهپیمایی برای فلسطین را آغاز کنند و اجازه ندهند محدودیت‌ها، افتخار شرکت در آزادسازی مسجدالاقصی را از آنها سلب کنند.

این دومین پیام الضیف از زمان بر عهده گرفتن مسئولیت حملات ۷ اکتبر علیه رژیم صهیونیستی است‌؛ ۷ اکتبر، الضیف در پیامی صوتی آغاز عملیات نظامی علیه رژیم صهیونیستی موسوم به «طوفان الاقصی» را اعلام کرد.

فرمانده در سایه حماس این پیام را یک روز پس از ادعای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر ترور «مروان عیسی» ۵۸ ساله، فرمانده القسام در جریان حمله دو هفته پیش در غزه منتشر کرد و از جهان عرب و اسلام خواست با اموال و جانهایشان در راه خدا جهاد کنند.

رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر جنگی ویرانگر را در نوار غزه به راه انداخته است که ده‌ها هزار تلفات غیرنظامی را که بیشتر آنها کودک و زن هستند، به جای گذاشته است.

دیگر خبرها

  • اشغالگران اسراییلی در دام قسام
  • شمار نظامیان کشته شده اعلام شده اسرائیل به 597 نفر رسید
  • فرمانده قسام: برای آزادی فلسطین هم‌اینک بشتابید
  • کشته شدن یک نظامی اسرائیلی دیگر در غزه/ شمار نظامیان کشته شده اسرائیل به 596 نفر رسید
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر در غزه
  • پیام فرمانده گردان‌های قسام خطاب به ملت‌های عربی و اسلامی
  • رژیم صهیونیستی رسما ترور مروان عیسی را تایید کرد
  • شهادت 30 فلسطینی دیگردرشمال نوارغزه
  • برلین ‌بار دیگر نسبت‌ به تجاوز نظامی اسرائیل به رفح هشدار داد
  • زخمی شدن ۳۱ نظامی صهیونیست در نوار غزه طی ۴۸ ساعت گذشته