Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدی تجوید وکیل مرکز وکلای قوه قضائیه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص محاسن واگذاری دادیاری از مرکز تهران به استان‌ها گفت: با توجه به شناختی که همکاران در استان‌ها نسبت به یکدیگر دارند منجر می‌شود ماهیت امر را بهتر و راحت‌تر تشخیص دهند و در کل تأثیر بسیار مثبتی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید؛ برگزاری آزمون کانون وکلا در پیچ و خم حاشیه‌ها/ طراحی سوالات غیر تخصصی و کمبود ظرفیت بلای جان حقوق خوانان

احمدی تجوید وکیل مرکز وکلای قوه قضائیه استان همدان در خصوص محاسن واگذاری دادیاری از مرکز تهران به استان‌ها گفت: این امر سختی‌های رفت‌وآمد به شهر تهران را مرتفع می‌سازد. همچنین باید گفت با توجه به شناختی که همکاران در استان‌ها نسبت به یکدیگر دارند این منجر می‌شود ماهیت امر را بهتر و راحت‌تر تشخیص دهند و در کل تأثیر بسیار مثبتی خواهد داشت.

مرکز وکلای قوه قضائیه باید سیر تحول خود را ادامه دهد

این وکیل مرکز وکلای قوه قضائیه در ادامه گفت: رئیس جدید این مرکز بر اساس فعالیتی که دارد منجر شده تا همکاران به تکاپوی بیشتری بیافتند و اهمیت بیشتری به کار و صنف خود دهند.

احمدی تجوید در خصوص هجمه‌های صورت گرفته علیه مرکز وکلای قوه قضائیه گفت: این اقدامات از بدو تشکیل مرکز همواره وجود داشته است. اما آنچه مصوب مجلس و اراده‌ی مردم و مقتضیات زمان است، قطعاً باید باوجود ایرادات و اعتراضات برخی افراد سیر تحول خود را ادامه دهد و آنچه نیاز جامعه است باید انجام شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مرکز وکلای قوه قضاییه ثابت کرده در بسیاری از مسائل پیشتاز و موفق بوده است. وکلای این مرکز نسبت به وکلای دیگر از لحاظ رعایت حال مردم جامعه و افراد ناتوان تأثیر مثبت بیشتری داشته‌اند.

انتهای پیام/

واگذاری دادیاری از مرکز تهران به استان‌ها چه امتیازاتی دارد؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضائیه دادیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۵۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، کریم میرزایی گفت: اکنون تنها بیماران قلبی و آنژیوگرافی برای درمان به مرکز استان اعزام می‌شوند که امیدواریم با راه اندازی مرکز آنژیوگرافی این مشکل نیز رفع شود که دستگاه آنژیوگرافی به همت یک خیر خریداری شده و با کامل شدن فضای فیزیکی مرکز، در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

او در ادامه با اشاره به هفته سلامت و برنامه‌های این شبکه به مناسبت هفته سلامت، افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر در این هفته با شعاری جهانی «مردمی سازی سلامت» برنامه‌های متعددی اجرا کرده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر تأکید کرد: خدمات ارائه شده مراکز بهداشتی در دور افتاده‌ترین روستا‌ها از ابتدای تولد و طرح غربالگری رایگان دیابت و فشار خون از جمله خدمات شبکه بهداشت و درمان شهرستان است.

میرزایی با تاکید بر اهمیت عدالت در سلامت گفت: خوشبختانه در تمامی حوزه‌های پزشکان متخصص، تجهیزات پزشکی و خدمات درمانی در سطح کشور به خودکفایی رسیدیم.

دیگر خبرها

  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد
  • رادان: طرح نور را با همراهی دولت وقوه قضائیه ادامه می‌دهیم
  • دلار حواله به ۴۱ هزار تومان نزدیک شد
  • افزایش قیمت دلار مبادله‌ای/دلارحواله به ۴۱هزارتومان نزدیک شد
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان