Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@21:31:29 GMT

نساجی؛ مهاجرت از دفاع به حمله (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۵۰۹۰

نساجی؛ مهاجرت از دفاع به حمله (عکس)

نساجی این فصل یکی از تیم های خوب لیگ برتر بوده است. حضور در رتبه پنجم جدول و هم چنین در اختیار داشتن بهترین خط حمله بازی ها گواه این مدعاست.

به گزارش "ورزش سه"، این عملکرد حتما به خاطر حضور رضا مهاجری در راس کادر فنی تیم نساجی است. مربی ای که پیش از این در پدیده  فوتبال خوبی از او دیده بودیم. فوتبال ترکیبی با محوریت حمله به دروازه حریف.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نساجی در بازی پیش رو باید با تراکتور دیدار کند. تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر. تیمی که در فاز دیگر فوتبال بهترین است. یعنی فاز دفاعی. تراکتور تا به این جای کار که 8 هفته از بازی ها سپری شده است هیچ گلی نخورده و به واقع این بازی جدال بهترین خط حمله با بهترین خط دفاع است. با این حال سرمربی تیم نساجی هیچ هراسی از این جدال ندارد و در تمرینات روزهای اخیر سعی کرده حس برتری جویی را به شاگردانش انتقال دهد و راه های شکست تراکتور را تمرین کند. شاید برخی از مربیان در چنین بازی هایی به خاطر رویارویی با حریف قوی بازی دفاعی را تمرین و برنامه ریزی کنند اما آنطور که از تمرینات روزهای اخیر نساجی پیداست نساجی قصد دارد در این بازی خانگی هم مثل همیشه تهاجمی فوتبال کند و به جای اینکه هراس باز شدن دروازه را داشته باشد دراندیشه گلزنی به تیم حریف است و شکستن طلسم دروازه تراکتور.

 

 

رضا مهاجری و شاگردانش در روزهای اخیر راه های شکست تراکتور را با جدیت تمرین کردند و البته صرف نظر از نتیجه ای که در این بازی حاصل خواهد شد باید به این نکته اشاره کرد که فوتبال ما به چنین بازی هایی نیاز دارد. بازی تهاجمی هم از سوی تیم میزبان و هم از سوی تیم میهمان. چرا که این فوتبال وجد آور است و از همه مهمتر به فوتبال باشگاهی و ملی کمک خواهد کرد. در تاریخ فوتبال همیشه موفقیت ها با فوتبال دفاعی محدود بوده است اما تیمی که تهاجمی فوتبال می کند همواره به موفقیت های زیادی دست پیدا می کند.

 

رضا مهاجری که فوتبال شمال را به خوبی می شناسد چون خود زاده شمال است به دنبال ثبت بهترین نتایج تیم نساجی در تاریخ فوتبال است! با اینکه نساجی دومین فصل حضور درلیگ برتر را تجربه می کند مدام از سوی این مربی به فوتبال رو به جلو و حضور در رتبه های بالای جدول ترغیب می شود! آنهم با همه مشکلاتی که در نساجی وجود دارد و با گذشت هفته ها از بازی ها هنوز کارت بازی چند بازیکن صادر نشده است. بی شک نتیجه است که نساجی را بزرگ و بزرگ تر خواهد کرد و نه سابقه و نام بازیکنان. هم چنین که شهر خودرو تیم سابق رضا مهاجری این روزها یکی از تیم های بزرگ و قابل احترام لیگ برتر است. تیمی که با اکبر میثاقیان به لیگ برتر آمد. با رضا مهاجری در لیگ برتر خود را پیدا کرد و اکنون با یحیی گل محمدی اوج گرفته است.

 

 

آری رضا مهاجری به خوبی می داند این فوتبال تهاجمی است که به کمک نساجی خواهد آمد که قد علم کند و بی شک به همین دلیل است که از گل های خورده تیمش ناراحت و نگران نیست چون نساجی امروز بیش از آنچه گل خورده گل زده و بهترین خط حمله بازی ها را در اختیار دارد و یکی از 6 تیم بالای جدول است. نساجی اگر تدافعی بازی می کرد شاید امروز 10 گل خورده نداشت اما قطعا تیم پنجم جدول نبود و بهترین خط حمله بازی ها را در اختیار نداشت. این برای تماشاگران تیم نساجی هم خوشایند است که نساجی از فوتبال دفاعی به فوتبال تهاجمی روی آورده است.

 

 

نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۵۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی قایدی ، بهترین بازیکن ایران - ترکمنستان

 مهدی قایدی به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان از دور برگشت مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در ورزشگاه کپه داغ برگزار شد که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید.

مهدی قایدی در دقیقه ۴۹ تک گل تیم ملی فوتبال ایران را به ثمر رساند و در دقیقه ۷۰ جای خود را به علی قلی زاده داد.

پس از پایان این دیدار این قایدی از سوی تیم فنی فیفا به عنوان بهترین بازیکن دیدار امشب تیم‌های ملی ایران و ترکمنستان انتخاب شد.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • زمان سقوط رونالدو فرا رسید؟
  • برزگر: من و یاسین و باویه بدشانس‌های پارسال بودیم
  • ستاره فوتبال فلسطین به تیم ملی کشورش می‌پیوندد
  • افغانستان منبع تروریسم است
  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • حمله تند کریستیانو رونالدو به داور!
  • مهدی قایدی ، بهترین بازیکن ایران - ترکمنستان
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!
  • سرپرست ملوان: فاصله ۲۰ امتیازی با نساجی باعث فریب ما نمی‌شود