Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@14:02:22 GMT

آموزشگاه آیلتس در غرب تهران

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۵۲۳۹

IELTS برگرفته از واژه ی International English Language Testing System به معنای سامانه ی جهانی ارزیابی زبان انگلیسی است. دوره های  IELTS ازمهم ترین دوره های آموزشی جهت ادامه ی تحصیل در تمامی کشورهای انگلیسی زبان می باشد . IELTS آزمونی بریتانیایی است که از این نظر برابر با آزمون TOEFL که آزمونی آمریکایی است قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای آمادگی در این امتحان می بایست بهترین آموزشگاه آیلتس و یا آموزشگاه زبان انگلیسی معتبر را که دوره های آمادگی آزمون آیلتس در آن برگزار می شود را انتخاب کنید.

آموزشگاه زبان گات، بهترین موسسه آموزش زبان های خارجی، مجری برگزاری کلاس های آمادگی آزمون آیلتس و همچنین بهترین آموزشگاه آیلتس می باشد که با توجه به روش های تدریس، منابع آموزشی استاندارد و اساتید حرفه ای شما را در رسیدن به هدفتان کمک می کند. این کلاس ها به صورت فشرده، خصوصی و ترمیک برگزار می شوند که با توجه به هدف و مدت زمانی که در دست دارید می توانید یکی را به دلخواه انتخاب کنید.

دوره آمادگی آزمون آیلتس

برای این که بتوانید در آزمون آیلتس نمره قبولی را کسب کنید ابتدا باید در 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی یعنی (خواندن، نوشتن، شنیداری و گفتاری) اطلاعات کاملی داشته باشید و به سطح مورد نیاز رسیده باشید. پس از تعیین سطح توسط سوپروایزر مرکز زبان گات و تایید ایشان در مورد دانش شما برای شرکت در کلاس های آزمون آیلتس، حال با توجه به سطح شما و نمره ی مورد نظرتان تعداد جلسات متغیر می باشد. آن دسته از افرادی که آمادگی بهتری دارند نسبت به کسانی که نیاز به آموزش بیشتری دارند تعداد جلسات کمتری را برای آمادگی در آزمون آیلتس نیاز دارند. گات، بهترین آموزشگاه آیلتس دارای شرایط استثنایی و شهریه های فوق العاده عالی در زمینه کلاس های آیلتس دارد.

انواع آزمون آیلتس

انواع آزمون : آزمون آیلتس آکادمیک و آزمون آیلتس جنرال

برگزار کنندگان آزمون : کنسرسیومی از British Council ،IDP Education استرالیا ، Cambridge English Language Assessment

مهارت های آزمون : چهار مهارت Reading خواندن ، Listening شنیداری ، Writing نوشتن و Speaking گفتاری

طول مدت آیلتس: 2 ساعت و 45 دقیقه

نمره بندی آیلتس : 0 تا 9 – فاصله های نمرات 0.5 نمره می باشد.

وب سایت رسمی آیلتس: IELTS.org

هزینه : وابسته به هر کشور ممکن است تغییر می باشد.

لازم به ذکر است که نمره قبولی در آزمون آیلتس بستگی به کشوری که به آن مهاجرت می کنید، شرکتی که قصد کار کردن در آن را دارید و یا دانشگاهی که می خواهید ادامه تحصیل دهید، دارد.

آیلتس آکادمیک: همان طور که از اسم این نوع آزمون مشخص است تمام کسانی که به نوعی قصد تحصیل و یا شرکت در فعالیت های آکادمیک ( استادیاری ، فرصت های پژوهشی و … ) را دارند باید این نوع از تست را انتخاب کنند.

 آیلتس جنرال: هدف هایی مانند کار، فرصت های شغلی، مهاجرتی و سرمایه گذاری در کشورهای انگلیسی زبان نیاز به این نوع از آیلتس دارد. نکته قابل توجه این که اگر کشور مورد نظر شما برای مهاجرت انگلیس است حتما قبل از هر کاری با مشاورین و کارشناسان آموزش آموزشگاه زبان گات برای تعیین نوع آیلتس خود مشورت کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد گات، بهترین آموزشگاه زبان می توانید به وب سایت این مرکز زبان مراجعه فرمایید و یک جلسه مشاوره تخصصی رایگان هدیه بگیرید.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دستگاههای اجرای پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیر آموزش و پرورش شهرستان در جلسه هماهنگی کنکور امسال که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت:  آزمون سراسری در شهرستان پلدشت مثل سایر شهرهای ایران از تاریخ ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در گروه های هنر و زبان های خارجه، ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی برگزار می شود.

گنجی زاده در خصوص   آمار دانش آموزان شرکت کرده در گروه های آزمایشی مختلف گفت : در گروه  آزمایشی ریاضی ۲ داوطلب خانم و  یک داوطلب آقا، در گروه علوم انسانی ۱۷۰ داوطلب خانم و ۱۰۶ داوطلب آقا، در گروه علوم تجربی ۱۲۱ داوطلب خانم و ۸۸ داوطلب آقا، هنروزبان‌های خارجه ۲۷ داوطلب خانم و ۳داوطلب آقا و در مجموع ۵۱۸ دانش آموز با هم به رقابت خواهند پرداخت.

محمد اکبرزاده  فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان پلدشت در این جلسه گفت: تمامی تمهیدات لازم برای هرچه بهتر برگزار کردن  کنکور در شهرستان پلدشت اندیشیده شده است.

وی افزود: تمامی دستگاه های خدماتی، نظامی و انتظامی و همچنین مجموعه آموزش و پرورش شهرستان پلدشت تمام تلاش خود را بکار خواهند بست تا محیطی امن و آرام برای دانش آموزان عزیز ایجاد نمایند، تا داوطلبان با آرامش خاطر بتوانند به سولات آزمون پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • آغاز آزمون سراسری هنر و زبان‌های خارجه
  • کنکور ۱۴۰۳ در قم با حضور بیش از ۱۷ هزار داوطلب
  • آمادگی شهرستان خاتم در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • سردار آزمون در رم هت‌تریک کرد | آمادگی بالای ستاره ایرانی را ببینید + ویدئو
  • بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج در تهران
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • آمادگی دستگاههای اجرای پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران