Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@02:21:44 GMT

سرمربی مَرد در تیم لیگ برتری فوتبال بانوان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۵۲۵۱

سرمربی مَرد در تیم لیگ برتری فوتبال بانوان

یکی از تیم‌های فوتبال بانوان امسال با به خدمت گرفتن سرمربی مَرد مسابقات لیگ برتر را آغاز کرده در حالی که این اقدام، خلاف قانون است.

به گزارش مشرق، طبق قانون هیچ تیم بانوانی نمی‌تواند از مربی مَرد استفاده کند، اما یکی از تیم‌های فوتبال بانوان این کار را انجام داده است. این تیم قبلا یکی از بازیکنان خود را به عنوان مربی انتخاب می‌کرد تا تیم را هدایت کند، اما امسال تصمیم گرفت از سرمربی مَرد برای کسب نتایج بهتر استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی قرار بود یکی از بازیکنان که مصدوم است و یک ماه دیگر به مسابقات می‌رسد به عنوان کمک مربی تیم را مربیگری کند که گویا به وی اجازه این کار داده نشده است.

بیشتر بخوانید:

لیگ برتر فوتبال بانوان قرعه‌کشی شد

با توجه به اینکه این مربی مرد نمی‌تواند در بازی‌ها به عنوان سرمربی روی نیمکت حضور داشته باشد، در بازی گذشته یکی از بازیکنان از روی نیمکت، سایر هم‌تیمی‌هایش را راهنمایی کرد که البته در این امر هم چندان موفق نبود.

این تیم به دنبال کمک مربی برای هدایت تیمش است اما با گذشت دو هفته از مسابقات لیگ برتر نتوانسته است مربی‌ مد نظر خود را استخدام کند.

این تیم کادر فنی خود را با هدف کسب نتایج بهتر در مقایسه با سال گذشته تغییر داده، اما در دو بازی نخست لیگ برتر ناموفق بوده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن سرمربی بانوان فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آرای انضباطی ۳ تیم لیگ برتری فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و گل گهر سیرجان در هفته بیست و یکم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم سپاهان اصفهان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به مقام رسمی مسابقه رخ داد. بر همین اساس باشگاه سپاهان به ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدیدنظر است.   مسابقه تیم‌های نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم نساجی مازندران تخلفاتی مبنی بر فحاشی و دادن شعار‌های مختلف علیه تیم حریف و پرتاب بطری از سوی تماشاگران منتسب و نقض مقررات و اصول کلی رفتار توسط باشگاه رخ داد. این باشگاه باید ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدیدنظر است.   دیدار تیم‌های شمس آذر قزوین و تراکتور تبریز برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر و پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد. این باشگاه به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.   با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین (شماره دادنامه ۱۹۴۲) نیز اجرا می‌شود. این رای قطعی است.

دیگر خبرها

  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا در فصل جاری ۳ کارت قرمز؛ در کل دوران بازی خود فقط ۲ کارت قرمز
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • برتری سپاهان مقابل ذوب آهن در دربی معوقه اصفهان
  • چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی» اشکالی دارد؟ | این‌ها زمانی که من سرمربی تیم‌ملی بودم با سنگ سر من را شکاندند
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!
  • اعلام آرای انضباطی ۳ تیم لیگ برتری فوتبال
  • «محمد نصرتی» سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل شد
  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند
  • صدرنشین لیگ دسته اول در اندیشه راه اندازی تیم فوتبال بانوان