Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: ادله مخالفت شورای شهر با تفکیک ری از تهران به مجلس شورای اسلامی ارایه می‌شود.
به گزارش ایرنا زهرا نژاد بهرام روز یکشنبه پیش از آغاز یکصد و هفتاد و دومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره طرح جدایی ری از تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با این طرح مختلف هستیم و ادله شورای شهر  در این خصوص از طریق شورای راهبردی به نمایندگان مجلس ارایه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی گفت: حدود دو ماه پیش این طرح با ۳۰  امضا در مجلس مطرح شد، امروز نیز توئیتی از سوی سید فرید موسوی نماینده مجلس در خصوص طرح تفکیک انتخابات شورای اسلامی و انتخابات شهردار شهرستان ری از تهران مطرح شد.نژاد بهرام افزود: متاسفانه برخی از اعضای مجمع امید طرح جدایی ری از تهران را امضا کردند.وی خاطر نشان کرد: اعضای شورای شهر تهران معتقد به یکپارچگی تهران هستند و نباید منافع مشترک بخش های تهران را تحت تاثیر تصمیمات این چنینی قرار داد.وی افزود: شاید شهرداری در برخی موارد به برخی مناطق و یا موضوعات از جمله بافت فرسوده توجه ویژه ای داشته باشد و یا برخی از مناطق نیاز به شهرداران ویژه ای داشته باشند اما این دلیلی بر جدایی آنها از تهران نمی شود.عضو شورای تهران ادامه داد: این تصمیم ظلم به شهروندان ری است و باعث عدم یکپاچگی تهران، ری و شمیرانات می شود.وی با بیان اینکه ممکن است این تصمیم تحت تاثیر فضای انتخابات و فضای سیاسی باشد، گفت: از طریق شورای راهبردی با حضور اعضای شورا و نمایندگان تهران در مجلس و شهردار تهران، این موضوع را پیگیری می‌کنیم. برچسب ها: تهران ، جدایی ری

منبع: خرداد

کلیدواژه: تهران جدایی ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۵۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی در فوتبال بدون مصوبه هیات رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!

امروز خبری مبنی بر وضع جرایم سنگین و عجیب علیه مصاحبه کنندگان و بیانیه نویسان در لیگ برتر فوتبال و لیگ‌های رده پایین‌تر منتشر شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در متن خبر اینطور آمده که بر اساس تصمیم هیات رئیسه سازمان لیگ! جریمه های نقدی جدید وضع شده و اعمال خواهد شد.

این جریمه‌های نقدی که تا سقف چهار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، برای کنترل جو مسابقات در هفته‌های پایانی لیگ وضع شده اما سوال مهم این است که آیا این موارد آیین نامه‌ای، مصوبه هیات رییسه فدراسیون فوتبال بالاترین مرجع تصمیم گیری و وضع قوانین در فدراسیون را دارد؟

این خبر که سازمان لیگ فوتبال ایران منتشر کرده و راسا تصمیم گرفته برای بازیکنان و مربیان و باشگاه‌ها قانون بگذارد، نشان از عدم آگاهی و آشنایی مدیران آن به جایگاه و حدود اختیارات خود دارد.

هیچ قانون و دستورالعمل این چنینی بدون داشتن مصوبه هیات رییسه فدراسیون فوتبال وجاهت قانونی و ضمانت رسمی اجرایی ندارد و تنها بعد از اخذ مصوبه این مرجع قابل اجرا است.

این جریمه‌های غیرقانونی هم شاید شبیه ماجرای کارگروه من درآوردی سقف بودجه در لیگ بشود که ابتدا بدون اطلاع و تصویب هیات رئیسه ، به اجرا گذاشته شد و سرانجام بعداز ایجاد جنجال و بازگشت امتیازات کسر شده ، ملغی شد.

رسیدگی به پرونده‌های انضباطی هم باید بر مبنای آیین‌نامه‌های انضباطی اتفاق بیفتد. پس یا باید مصوبه رسمی هیات رییسه برای اضافه شدن چنین قانونی به مقررات فوتبالی وجود داشته باشد یا طبق آیین نامه‌ای که سال‌هاست منسوخ شده و نیاز به بازنگری دارد تصمیم بگیرید.

آیا این تصمیم های خلق الساعه و بدون اعتنا به اساسنامه فدراسیون فوتبال، بدون اطلاع مهدی تاج رئیس فدراسیون اتخاذ و ابلاغ می‌شود؟ آیا تاج خودش را بالاتر از هیات رئیسه می‌داند و ترسی از تکرار ماجرای شهاب عزیزی خادم ندارد؟

سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران، متاسفانه به جای انجام درست مهمترین وظیفه خود یعنی برگزاری منظم و برنامه‌ریزی دقیق مسابقات ، هر هفته برنامه و زمان اعلامی مسابقات را تغییر می‌دهد تا جایی‌که این هفته در روز مسابقه، ساعت برگزاری دو دیدار را در روز مسابقه تغییر داد و جلو انداخت!!

هیات رئیسه سازمان لیگ متاسفانه به جای پرداختن به این ایرادات اساسی خود و اصلاح عملکرد در حوزه های مختلف برگزاری مسابقات، پا در کفش مراجع بالاتر می‌کند و دست به وضع قوانینی می‌زند که اختیار اجرایش را ندارد.

دیگر خبرها

  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • چرا اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالف است؟
  • هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی در فوتبال بدون مصوبه هیات رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • انتقاد تلویحی یک اصولگرا از مدیریت قالیباف بر مجلس /عملی نشدن وعده های دولت رئیسی تقصیر هیات رئیسه است
  • رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه‌تجارت
  • مجلس با رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت موافقت کرد
  • درخواست نماینده تهران برای رسیدگی به گزارش «تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی»
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • ماراتن ریاست در بهارستان