Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه در پیامی با قدردانی از ابراز محبت آحاد مردم، مسئولین نظام، علماء و فرماندهان پس از دستگیری سرشبکه کانال معاند آمدنیوز، این اقدام اطلاعاتی را موجب خاموش شدن یکی از کور سوهای جنگ روانی دشمن در ناامن سازی ذهنی و ناامیدی در بین مردم برشمرد.
سرلشکر سلامی: دستگیری سرشبکه آمدنیوز موجب غافلگیری سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه شد

به گزارش فارس، در پی دستگیری سرشبکه کانال معاند آمد نیوز و ابراز محبت و عنایت علماء بزرگ، مسئولین نظام، فرماندهان و آحاد مردم از اقدام و قدرت اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرلشکر پاسدار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران پیام قدردانی و تشکری صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قَدْ مَکَرَ الَّذِینَ مِن قَبْلِهِمْ فَأَتَى اللَّهُ بُنْیَانَهُم مِّنَ الْقَوَاعِدِ فَخَرَّ عَلَیْهِمُ السَّقْفُ مِن فَوْقِهِمْ وَأَتَاهُمُ الْعَذَابُ مِنْ حَیْثُ لَا یَشْعُرُونَ (26)

خداوند متعال را شاکریم که در ایام بزرگداشت اربعین حماسه ساز حسینی (ع) این فریاد رسای مظلومان مقتدر تاریخ، قامت فرازانی که راه و رسمشان در گمنامی است، بار دیگر ضربتی محکم بر دشمن در خانه‌اش فرود آوردند و معیار قدرت اطلاعاتی سپاه را به محک گذاشتند و نماد و شاهد مثال آشکاری از سیطره اطلاعاتی فرزندان انقلابی رهبری عزیز و ملت بزرگمان را بر نظام های اطلاعاتی عنکبوتی مستکبران آفریدند.

همچنین از ابراز لطف و عنایت علماء بزرگ، مسئولین محترم نظام، فرماندهان گرانقدر و آحاد مردم عزیزمان تشکر نموده و از این که موجبات خوشحالی ملت سرافراز ایران اسلامی فراهم شد، پیشانی شکر بر زمین می‌سائیم.

با این ابتکار عمل و اقدام اطلاعاتی طراز جهانی و حرفه‌ای، یکی از کور سوهای جنگ روانی دشمن در ناامن سازی ذهنی و راه اندازی آشوب های خیابانی، اختلاف افکنی ما بین نخبگان و مسئولین، نشر اکاذیب و شایعه، ترویج بدبینی و نا امیدی در مردم خاموش گردید و غافلگیری بر سرویس‌های اطلاعاتی استکباری تحمیل شد.

امید وافر داریم به برکت خون مطهر شهدا و صبر و استقامت تمامی همرزمان جبهه مبارزه با کفر در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی، سرشت عاشورایی سپاه در سایه رهبری معظم انقلاب، سرمایه‌ای برای پیش قراولی لشکر فائقه امام زمان (عج) باشد.

 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سپاه آمد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۵۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ایستگاه شکرانه اقتدار در گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شماری از بانوان گچسارانی در حمایت از اقدام تنبیهی دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و به شکرانه تحقق عملیات «وعده صادق» در مرکز این شهر (روگذر) ایستگاه شکرانه اقتدار برپا کردند. توزیع بیش از دو هزار کاسه آش، پخت نان محلی، پخش شیرینی و شربت بین شهروندان به همراه آیین آتش‌بازی از دیگر برنامه‌ها در این ایستگاه اقتدار بود. گفتنی است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد روز یکشنبه ۲۶ فروردین با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.
حمله موشکی و پهپادی به‌سوی سرزمین‌های اشغالی ۱۰ روز پس از حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به‌عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رسیدن هفت تن از مستشاران قانونی کشور و نبود واکنش صریح جامعه بین‌المللی به این اقدام غیرقانونی، انجام شد.

دیگر خبرها

  • قاچاق دختران به بهانه مسابقه / دستگیری ۸ زن و ۲ مرد از سرشبکه‌های اصلی پرونده سایه
  • ژنرال حلیوا رئیس سرویس اطلاعات نظامی اسرائیل کیست و چرا استعفا داد؟
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • فراجا وظایف ذاتی و قانونی در حوزه عفاف و حجاب، به موجب قوانین مختلف و مصوبات شورای‌عالی انقلاب فرهنگی دارد
  • برپایی ایستگاه شکرانه اقتدار در گچساران
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • دیدار مسئولان قزوین از فرمانده سپاه استان
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان