Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@02:00:39 GMT

اعتماد کالدرون به هافبک محبوب برانکو

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۵۵۱۱

جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس سبب شد تا محسن ربیع خواه در بازی‌های ابتدایی فصل جاری لیگ برتر نتواند برای سرخپوشان پایتخت بازی کند.

اخبار ورزشی- هافبک و مدافع پرسپولیس که در ابتدای فصل با مصدومیت روبرو بود دوران درخشان خود در پرسپولیس را مدیون برانکو ایوانکوویچ است که سه فصل متوالی به او فرصت بازی کردن داد و از وی حمایت کرد، اما گابریل کالدرون با وجود مصدومیت طولانی مدت کمال کامیابی نیا باز هم به ربیع خواه اجازه بازی کردن در پست هافبک دفاعی را نداد تا تیمش مقابل تراکتور و سپاهان طعم تلخ شکست را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربیع خواه در بازی با شهرخودرو به ترکیب اصلی پرسپولیس راه پیدا کرد، اما هافبک دفاعی سرخ‌ها هم نتوانست مانع از باخت تیمش شود تا گابریل کالدرون برای سومین بار در شش هفته ایتدایی، طعم شکست با پرسپولیس را تجربه کند.

با این حال اعتماد کالدرون به ربیع خواه از دست نرفته است تا این بازیکن در دیدار امشب پرسپولیس با پیکان نیز به ترکیب اصلی سرخ‌ها راه پیدا می‌کند.

ربیع خواه قرار است بار دیگر به عنوان هافبک دفاعی بازی کند تا در کنار احمد نوراللهی در مرکز میدان قرار بگیرد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۸ امشب یکشنبه در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف پیکان تهران در ورزشگاه آزادی می‌رود. این دیدار به دلیل محرومیت باشگاه پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر پرسپولیس برانکو کالدرون ربیع خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستارگان دفاعی پرسپولیس با ده گل!

به گزارش ورزش سه در شرایطی که گولسیانی در بین دو نیمه بازی با صنعت نفت تعویض شده بود  باز هم این شانس به کنعانی زادگان رو کرد تا پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد.

کنعانی که آخرین بار در بازی مقابل پیکان موفق شده بود در غیاب گولسیانی پنالتی بزند و دبل کند این بار پشت توپ ایستاد و باز هم دروازه بان حریف را فریب داد تا پنجمین گل فصل خود را به در لیگ برتر به ثمر برساند.

ویدئو: 330352

نکته اینکه با این گل تعداد گل های کنعانی به پنج رسید تا او با گولسیانی زوج خود در مرکز خط دفاع پرسپولیس در گل زده برابر شوند.

کنعانی که به شادی گل هایش معروف است مثل آل کثیر بعد از گلزنی به حرمت خوزستان  و هم استانی‌هایش شادی نکرد.

نکته دیگر اینکه او غالبا ضرباتش را به سمت راست دروازه بان می زد اما این بار تغییر رویه داد و با فریب پیام پارسا توپ را به سمت چپ او زد.

در عین حال دروازه بان صنعت نفت هم در این لحظه از خط جلو آمده بود و اگر توپ کنعانی گل نمی شد امکان تکرار ضربه پنالتی بود.

دیگر خبرها

  • ضعف مشهود دفاعی تراکتور مقابل نساجی
  • مصدوم رباط صلیبی تراکتور برگشت (عکس)
  • رکورد تاریخی جانشین بیرانوند: 4 بازی بدون گل خورده
  • رکورد تاریخی: گلر آکادمی پرسپولیس بدون گل خورده
  • ستارگان دفاعی پرسپولیس با ده گل!
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم
  • نیروی مسلح ایران از قوی‌ترین و محبوب‌ترین‌های جهان هستند