Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@05:37:05 GMT

قیمت تورهای ترکیه در پاییز

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۵۵۱۶

ایرانیان نیز علاقه‌ی زیادی به سفر به این کشور زیبا، کهن و خاص دارند. بیشترین میزان سفرهای خارجی توریستی ایرانیان، به این کشور است که عمده‌ی آن به شهر استانبول و پس از آن به آنتالیا انجام می‌شود. علاوه بر این‌ها آنکارا، ازمیر، کوش آداسی، بدروم، مارماریس، وان و کاپادوکیا از دیگر مقاصدی هستند که مسافران جهانی و ایرانی را به خود جذب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آژانس مقتدرسیر به عنوان یکی از مهم‌ترین برگزارکنندگان تورهای ترکیه در ایران، خدمات کاملی در تمامی مسیرهای ذکر شده ارائه می‌کند. در کنار خدمات گردشگری که از طرف آژانس به مسافران عرضه می‌شود، وب‌سایت ما دارای مقالات متعدد و مفصلی در مورد سفر به نقاط مختلف دنیاست. در این‌جا نیز می‌کوشیم، تا شما را با شرایط تورهای پائیزی دو مقصد مهم کشور ترکیه آشنا کنیم، تا امکان تصمیم‌گیری بهتر جهت سفری مناسب‌تر برای شما فراهم شود.

 

تور استانبول؛ استقبال غیرمنتظره از سرمای پاییز

تور استانبول در پاییز امسال، شرایط ویژه و استثنایی را تجربه می‌کند. سال گذشته به واسطه‌ی شوک‌های پیاپی تغییر نرخ ارز و بهت‌زدگی تمامی افراد جامعه، هیچ‌کس توان عملی کردن آرزوهای‌ش را نداشت. تثبیت قیمت‌ها در سال ۹۸ اما باعث شد تا افراد مختلف، در تابستان به سمت بازار گردشگری و به‌خصوص استانبول، هجوم بیاورند. نتیجه‌ی این استقبال، چیزی جز افزایش خیره‌کننده قیمت تور استانبول نبود. این افزایش سرسام‌آور قیمت، به گونه‌ای بود که در شهریور ماه ۹۸ قیمت بلیت استانبول در رنج ۵ میلیون تومان قرار داشت و نتیجتاً قیمت یک تور مناسب استانبول، کمتر از ۷ میلیون نبود. رقمی که شاید در سال‌های قبل، برای هتل‌های فوق لاکچری استانبول می‌بایست پرداخت می‌شد.

 

این افزایش خیره کننده قیمت‌ها، سبب شد تا بخش زیادی از مردم از خیر سفر در تابستان که بهترین فصل حضور در استانبول است، بگذرند و آن را به پاییز منتقل کنند. با این انتقال، اگر چه قیمت‌ها، دیگر مشابه تابستان نیست اما یافتن تور ارزان استانبول هم تقریباً محال شده است! چیزی که شاید در سال‌های گذشته در پاییز، به وفور برای مسافران ارائه می‌شد و افراد با هزینه‌هایی نزدیک به ۵۰٪ رقم تور تابستان، سفر می‌کردند.

 

 

 

اما در همین حالت فعلی هم، با آن که ظرفیت بسیاری از پروازها تکمیل است یا عمده‌ی آن‌ها رو به پر شدن هستند، باز هم قیمت از تابستان بهتر است. شاید قبلاً افرادی برای خرید تور لحظه آخری استانبول صبر می‌کردند و در روزهای آخر، اقدام به خرید تور می‌کردند تا قیمت بهتری نصیب‌شان شود، اما این شیوه دیگر برای سال جاری، به هیچ وجه پاسخگو نیست و قیمت‌ها برای روزهای نزدیک، حداقل ۳۰ تا ۴۰ درصد بالاتر است. توصیه ما آن است تا خرید خود را به صورت بلندمدت انجام دهید. به این صورت که یک تاریخ که قیمت پرواز مناسب‌تری دارد را در یک ماه آینده به بعد انتخاب کنید و از حالا تور خود را خریداری کنید. این روشی‌ست که کمک می‌کند تا تور استانبول با قیمت بهتری پیدا کنید. برای یافتن بهترین قیمت‌ها در تاریخ‌های آتی، می‌توانید از مشاوران سفر آژانس مقتدرسیر بهره بگیرید و تاریخ سفر خود را نهایی کنید.

 

 

تور آنتالیا؛ سفر در زمان خلوتی به شهر شلوغ

در میان مقصدهای مختلف تور ترکیه، شرایط آنتالیا چندان مشابه استانبول نیست، چرا که فصل اصلی سفر به آنتالیا، تابستان است و پس از آن نه دمای هوا و نه نور آفتاب، مناسب است و همین باعث می‌شود تا میزان تقاضا برای این فصل کمتر باشد.

 

اما سفر به آنتالیا، در پاییز هم چندان خالی از لطف نیست، خلوتی شهر و به‌خصوص هتل‌ها، سبب می‌شود تا قیمت تور‌ آنتالیا کمی تعدیل شود و درکنار آن، هزینه‌های جاری در شهر و خریدها هم بسیار به صرفه و دلچسب باشد. اما نکته‌ی مهمی که باید در نظر داشته باشید، انتخاب یک هتل مناسب و با امکانات است. حتماً و حتماً هتلی انتخاب کنید که تفریحات آن سرپوشیده باشد. از استخر و سونا تا حمام ترکی، همه این‌ها مي‌توانند کیفیت سفر شما را متفاوت کنند، چرا که در سرمای پائیزی، امکان استفاده از امکانات روباز وجود ندارد و می‌تواند هزینه‌های شما را هدر دهد. پس تلاش کنید تا با کمی هزینه‌ی بیشتر که در مقابل قیمت تور آنتالیا در تابستان، قابل قیاس نیست، هتل سطح بالایی برگزینید، تا سفری مطمئن و لذت‌بخش را تجربه کنید. برای انتخاب هتلی که امکانات مدنظر شما را داشته باشد، می‌توانید با مشاوران سفر آژانس مقتدرسیر تماس گرفته و گزینه‌های مختلف را بررسی کنید و با توجه به امکانات و قیمت ‌آن‌ها، بهترین خرید را برای خود انجام دهید.

 

پس اگر می‌خواهید یک سفر به صرفه و خوب، به یکی از شهرهای ترکیه داشته باشید، در حال حاضر و در پاییز امسال، آنتالیا یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود، لیست تور آنتالیا در سایت مقتدرسیر را بررسی کنید، بهترین ایرلاین را برای خود برگزینید و با کمک مشاوران سفر ما، یک بسته‌ی بی‌نظیر برای سفر پائیزی خود انتخاب کرده و برای سفر آماده شوید.

 

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۱,۹۹۵ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۵ تومان (۰.۷۵ درصد) کاهش یافته است. هر واحد لیر ترکیه، روز گذشته با قیمت ۲,۰۱۰ تومان معامله می‌شد.

امروز لیر ترکیه در بازار آزاد بر خلاف رشد قبلی با کاهش قیمت روبرو بوده است، بطوری که لیر ترکیه که در بازار آزاد دیروز به ۲,۰۱۰ تومان رسیده بود. امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۵ تومانی (۰.۷۵ درصد) به ۱,۹۹۵ رسید. بالاترین قیمت لیر ترکیه در ۲۴ ساعت گذشته ۲,۰۰۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱,۹۹۵ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی لیر ترکیه نسبت به هفته گذشته ۲.۲۱ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد لیر ترکیه در شش ماه گذشته حدود ۷.۸۴ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت لیر ترکیه سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • لیر ترکیه در بازار تهران چقدر قیمت خورد؟
  • با هزینه کم به 3 شهر ترکیه سفر کنید
  • قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • همراه داشتن چه وسایلی در فرودگاه استانبول جرم است؟
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایات‌ صهیونیست‌ها
  • قیمت لیر ترکیه امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تورهای غیرمجاز آفت مسافرت و گردشگری
  • قیمت تور اروپا با دلار و یورو امروز چند؟