Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@18:21:19 GMT

ابهام در علت مسمومیت دانشجویان علم و صنعت

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۵۵۷۴

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان درباره آخرین وضعیت مسمومیت غذایی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت گفت: هنوز علت دقیق موضوع مشخص نیست و ظرف دو هفته آینده نتیجه اعلام می‌شود.

فریبرز سجادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت مسمومیت غذایی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت گفت: کارشناسان صندوق رفاه دانشجویان موضوع را بررسی و گزارشی نیز از موضوع تهیه شده، ولی علت دقیق موضوع هنوز مشخص نشده و توسط مرکز بهداشت دانشگاه علم و صنعت در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه گروهی نیز از وزارت بهداشت در حال بررسی موضوع هستند، افزود: با توجه به این موضوع که دو نوع غذا در دو خوابگاه توزیع شده و دانشجویان که از هر دو غذا استفاده کرده بودند حال نامساعدی داشتند بنابراین به طور قطع نمی‌توان گفت که مسمومیت بوده است.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان ادامه داد: در حال حاضر رئیس صندوق رفاه دانشجویان به رئیس دانشگاه علم و صنعت رسیدگی به وضعیت بهداشتی محیط سلف سرویس و آشپزخانه، نظارت دقیق به میزان مصرف مواد غذایی و کیفیت مواد غذایی را ابلاغ کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به پایش موضوع توسط مرکز بهداشت دانشگاه علم و صنعت حدود ۲ هفته تقریبا اعلام نتیجه نهایی زمان می‌برد که با مشخص شدن علت دقیق موضوع، توسط دانشگاه و صندوق رفاه دانشجویان اعلام می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم بورس تهران نفتکش SABITI جام جهانی والیبال حسین فریدون تابناک دانشگاه علم و صنعت مسمومیت دانشجویان پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم بورس تهران نفتکش SABITI جام جهانی والیبال حسین فریدون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۵۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تازه‌ترین اوضاع شرکت‌های تولیدی صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت بررسی شد

شورای برنامه‌ریزی و تولید گروه اقتصادی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در نخستین نشست سال ۱۴۰۳ تازه‌ترین وضع تولید در شرکت‌های اصلی این گروه را بررسی کرد.

به گزارش شانا به نقل از صندوق بازنشستگی صنعت نفت، عبدالحسین بیات، رئیس هیئت‌رئیسه این صندوق‌ در نخستین نشست شورای عالی تولید در سال ۱۴۰۳ با اشاره به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: اولویت در بخش تولید، استفاده بهینه از سرمایه‌گذاری‌های انجام شده، با مدنظر قرار دادن شرایط خوراک و مواد اولیه است.

وی با یادآوری ماهیت غیردولتی مجموعه گروه اقتصادی صندوق‌ها، افزود: شرکت‌های تولیدی گروه اقتصادی صندوق‌های بازنشستگی وابستگی بودجه‌ای و مالکیتی به دولت ندارند، از این‌ رو این مجموعه‌ پویا برای حرکت در مسیر جهش تولید با شعار سال همخوانی زیادی دارد.

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت اظهار کرد: تولید به‌دلیل ماهیت ضد تورمی، اثر قابل توجهی بر سیستم‌های اقتصادی می‌گذارد و بسیار ارزشمند است، از این‌ رو فرآیند تولید اقتصادی در شرکت‌های گروه اقتصادی صندوق‌ها با ساختاری بهینه هدف‌گذاری شده است.

بیات تصریح کرد: حداکثر ظرفیت بهینه به معنای مقدار تولیدی است که با ظرفیت‌های نصب‌شده و فروش متناسب باشد، چون هدف نهایی از تولید در بنگاه‌های اقتصادی ازجمله صندوق‌ها، کسب سود اقتصادی است.

وی پیگیری و تمرکز بر طرح‌های در حال اجرا در غرب و جنوب کشور ازجمله الفین کنگان و واحدهای پایین‌دستی آن و پتروپالایش دهلران را در چارچوب جهش تولید دانست و افزود: انشاء‌الله با بهره‌برداری از این طرح‌های توسعه‌ای، در بخش مرتبط با صندوق‌ها، عملاً شعار سال محقق می‌شود.

 رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت بر ضرورت بررسی میزان تولید در شرکت‌هایی که صندوق‌ در آن‌ سهامدار است، تأکید کرد و گفت: منطقی است در هر کجا که صندوق سهامی دارد میزان تولید و سود آن را ارزیابی کنیم.

بیات در این نشست، از مدیران عامل نفت‌ جی و نفت سپاهان خواست گزارشی از اقدام‌های انجام‌شده در حوزه بازاریابی منطقه‌ای را تدوین و ارائه کنند و افزود: دیپلماسی اقتصادی کسب‌وکار رکن جهش تولید است، بنابراین برنامه‌های بازاریابی و فروش باید متناسب با ویژگی‌های بازارهای هدف باشد.

وی بودجه‌ریزی واقع‌بینانه را با اهمیت دانست و اظهار کرد: شاخص ارزیابی عملکرد و بودجه، پیش‌بینی‌شده است، از این‌ رو بنگاه‌های اقتصادی باید از تغییر بودجه سالانه پرهیز کرده و به‌جای تغییر صورت‌مسئله، دلایل احتمالی تحقق نیافتن برنامه و بودجه را آسیب‌شناسی کنند.

افزایش تولید پتروپالایش کنگان

در ادامه این نشست، حمید قادری، مدیرعامل شرکت پتروپالایشگاه کنگان با تشریح آمار و ارقام عملکرد ماه گذشته و ارزیابی وضع تولید در سال 1402 در این مجموعه افزود: اهتمام این مجموعه صنعتی در سال پیش تولید حداکثری با در نظر گرفتن شرایط خوراک و توان و کشش بازار بود که افزایش هشت درصدی تولید نسبت به سال پیش از آن (1401)، مؤید تحقق این رویکردها در پتروپالایش کنگان است.

محصول تازه نفت جی

محمود نیکوسخن، مدیرعامل شرکت نفت جی نیز در بخش ارزیابی وضع تولید این شرکت در سال ۱۴۰۲ و ماه گذشته، گفت: تا پایان خردادماه قیر گوگردی به سبد محصولات این شرکت افزوده و سبب کاهش قیمت تمام شده می‌شود.

رکوردهای تازه در نفت سپاهان

در ادامه این نشست، فرهاد امین‌دهقان، مدیرعامل شرکت نفت سپاهان گفت: این شرکت پارسال با تغییر در حجم تولید و فروش به رکوردهایی تازه دست یافت.

وی افزود: فروش ۸۹ هزار و ۶۳۶ تن انواع محصول در بهمن‌ماه سال ۱۴۰۲ رکورد تازه‌ای برای نفت سپاهان در ۱۰ سال گذشته بوده است، همچنین پارسال رکورد سالانه فروش به مقدار ۷۴۱ هزار تن جابه‌جا شد.

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان با بیان اینکه در تولید روغن صنعتی، مقدار تولید، چهار برابر ماه‌های گذشته است، اظهار کرد: در مجموعه محصول‌های صادراتی، رتبه یک بازار برای نفت سپاهان ثبت شده است، همچنین در سال ۱۴۰۲ در بعضی از محصولات، این مجموع به رتبه نخست فروش داخلی دست یافت.

بر پایه این گزارش، حمیدرضا توسلی، مدیرعامل شرکت سروک آذر نیز به‌عنوان یکی از شرکت‌های تولیدی گروه صندوق‌ها، تازه‌ترین وضع تولید و درآمد این شرکت و اقدام‌های انجام‌شده در تحقق مطالبات را  تشریح کرد.

دیگر خبرها

  • پیشگیری از مسمومیت غذایی
  • هدایت دانشجویان در قالب طرح بورسیه به صنایع میبد
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • پاسخ ایران به اسرائیل دقیق و هوشمندانه بود
  • نخستین و بالاترین نیاز جامعه امنیت است
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • تازه‌ترین اوضاع شرکت‌های تولیدی صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت بررسی شد
  • حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی
  • اولین سرمایه‌گذاری مستقیم صندوق توسعه ملی در صنعت نفت