Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، احسان منصورکیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: روز‌های گذشته ۱۳ هزار و ۶۸۷ زائر اربعین از طریق ناوگان عمومی استان سمنان جا به جا شدند.

او با بیان اینکه ۲۸۷ دستگاه اتوبوس از سمنان برای اعزام زائران اربعین حسینی در سه هفته گذشته به مرز مهران اعزام شد، افزود: ۶۳ دستگاه اتوبوس از سمنان به شلمچه، ۲ دستگاه اتوبوس به چذابه و سه دستگاه اتوبوس به مرز خسروی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل پایانه‌های استان سمنان ادامه داد: روز‌های گذشته از طریق ناوگان عمومی استان سمنان ۱۱ هزار و ۳۲ زائر از سمنان به مرز مهران اعزام شدند.

منصورکیایی اضافه کرد: همچنین روز‌های گذشته ۷۹ کامیون به صورت رایگان از سمنان برای انتقال تجهیزات موکب‌های استان در مرز و نقاط مختلف کشور به نقاط مرزی مشترک با کشور عراق اعزام شدند.

او تصریح کرد: براساس پیش‌بینی‌ها ۸۰ درصد زائران استان سمنان تا روز سه‌شنبه این هفته به استان بازمی‌گردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: اکنون ۱۶ نفر از کارکنان این اداره کل در مرز‌های کشور عراق حضور دارند و نظارت‌های مستمری بر نحوه خدمات‌رسانی ناوگان عمومی استان به زائران وجود دارد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ح

۸۰ درصد زائران استان سمنان تا روز سه‌شنبه این هفته به استان سمنان بازمی‌گردند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۵۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان شهر اراک

تین نیوز

شهردار اراک گفت: پیگیر تخصیص اتوبوس و تاکسی برقی برای این شهر هستم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، علیرضا محمودی در دیدار و نشست با معاون توسعه حمل و نقل وزارت صمت، اظهار کرد: به کارگیری اتوبوس ها و تاکسی های برقی، گامی مهم در راستای کاهش آلودگی هوای شهر اراک است.

محمودی افزود: پیگیر تخصیص اتوبوس و تاکسی برقی برای این شهر هستیم.

در این نشست مشترک که با حضور نادر قلی ابراهیمی نماینده منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، علی اکبر اسدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی با معاونت توسعه حمل و نقل وزارت صمت و نماینده معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور برگزار شد، پیرامون قول مساعد وزیر صمت در خصوص به کارگیری اتوبوس و تاکسی های برقی ویژه کلان شهر اراک گفت وگو شد.

در این جلسه روش ها و مدل های مختلف تخصیص و به کارگیری خودروهای برقی با توجه به ضرورت کاهش و کنترل آلودگی هوا ناشی از ناوگان حمل و نقل عمومی فرسوده در سطح شهر اراک مورد بحث و بررسی قرار گرفت و توافقات اولیه در این زمینه حاصل شد.

همچنین مقرر شد، شهرداری اراک با هماهنگی استانداری مرکزی با بررسی مدل های مختلف، مدل بهینه اقتصادی به کارگیری خودروهای برقی را با توجه به شرایط و ملاحظات محلی احصاء و در ادامه مذاکرات بعدی با بانک های عامل و شرکت های خودروساز به منظور تأمین منابع مالی مورد نیاز و سفارش ساخت و تحویل خودروها انجام گیرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان شهر اراک
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد