Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@02:28:31 GMT

محرومیت 4 ماهه سامان قدوس پابرجا ماند

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۵۶۲۶

محرومیت 4 ماهه سامان قدوس پابرجا ماند

پس از خبر تکان دهنده و شوک محرومیت تیم استرشوندس سوئد و سامان قدوس بازیکن ایرانی و سابق این تیم حالا اخبار امیدوارکننده ای برای این باشگاه منتشر شده است.

به گزارش" ورزش سه"  چند ماه پیش کمیته انضباطی فیفا در حکمی اعلام کرد که به دلیل تخلف و قرارداد با دو باشگاه به صورت هم زمان، باشگاه اوسترشوندس از دو پنجره نقل و انتقالاتی و سامان قدوس از 4 ماه بازی محروم می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مهاجم ایرانی تیم اوسترشوندس 4 میلیون یورو نیز جریمه نقدی شد.


باشگاه استرشوندس اما با فرستادن پرونده به دادگاه عالی ورزش در نهایت توانست در سپتامبر رای تجدید نظر را به سود خودش بگیرد.  یان بورچنال سرمربی استرشوندس در این باره گفت:« این اتفاق برای ما معانی مثبتی دارد.»


زمانی که فیفا اعلام کرد استرشوندس به خاطر تخلف از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم است این خبر مثل بمب برای این باشگاه و فوتبال سوئد عمل کرد و دلیل آن عقد قرارداد و فروش سامان قدوس به آمیان بود. در حالی که استرشوندس به خاطر این جرایم سنگین در آستانه ورشکستگی قرار  بود حالا این انتشار این خبر شرایط را برای این باشگاه تغییر داده است. با توجه به تجدید نظر ماه سپتامبر باشگاه اجازه استفاده از نقل وانتقالات را دارد و پرونده در حال حاضر فریز شده است. با این وجود باشگاه استرشوندس اعلام کرده که از ماه ژانویه فعالیتش در نقل و انتقالات را آغاز و برای آن برنامه ریزی کرده است. ماریا ویلن رئیس باشگاه گفت:« ما از این اتفاق بسیار خوشحالیم.»


اما درباره رای تجدید نظر این نکته قابل توجه است که درباره سامان قدوس و رای محرومیتش هیچ چیزی گفته نشده است و این می تواند به معنای ادامه 4 ماه محرومیت یا تعلیق از مسابقات باشد.

سامان قدوس آمیان سوئد اوسترشوند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سامان قدوس آمیان سوئد اوسترشوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۵۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قم در جایگاه نوزدهم رشد تورم در کشور قرار گرفت

شاکر آرانی  رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم‌ با بیان اینکه در مباحث اقتصادی سه نوع تورم محاسبه می‌شود ،افزود: یک تورم میانگین ۱۲ ماهه محاسبه می‌شود، یک تورم نقطه به نقطه که در هر ماه نسبت به مدت زمان مشابه آن ماه در سال گذشته است و یک نوع تورم هم تورم ماهانه یعنی از این ماه نسبت به ماه قبل تعریف می‌شود.

وی با اشاره به اعلام آخرین نتیجه نرخ تورم در پایان اسفند ماه سال گذشته گفت: استان قم در نرخ تورم ۱۲ ماهه در جایگاه نوزدهم قرار گرفت و در تورم نقطه به نقطه جایگاه بیست و یکم و این عدد در ثبت تورم ماهانه یعنی فقط فقط همان اسفند ماه در جایگاه یکم قرار گرفتیم که در مقایسه با استان دوم کشور که سمنان بود تنها یک دهم درصد اختلاف داشتیم.

شاکر آرانی با اشاره به اینکه آن چیزی که برای محاسبات اقتصادی مهم محسوب می‌شود میزان نرخ توهم ۱۲ ماهه یا نقطه به نقطه است گفت: در مجموعه فعالیت‌های سال گذشته ستاد تنظیم بازار به ویژه در هفت ماهه پایان سال حدود ۱۰ درصد در تورم نقطه‌ای کاهش داشتیم؛ این در صورتی است که میانگین کشوری حدود ۷ درصد کاهش را نشان می‌داد و سرعت کاهش تورم در استان قم در مقایسه با میانگین کشوری در تورم نقطه به نقطه بیشتر بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان این جایگاه و رشد را نتیجه جلسات و پیگیری‌های ستاد تنظیم بازار استان دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کاوش و سامان‌دهی قلعه تپه تاریخی ابهر
  • گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها
  • قم در جایگاه نوزدهم رشد تورم در کشور قرار گرفت
  • سامان نریمان و ناامیدی از ۶ پاس گل نشده!
  • حرکت زیبای نریمان جهان برای بازگشت تیم عنایتی
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از زمین‌های کشاورزی و منابع ملی شهرستان سامان
  • ثبت رکورد جدید برای سفرهای هوایی چین
  • نگاهی به افعی تهران و قاتلان سریالی
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از اراضی کشاورزی و منابع ملی سامان
  • شناسایی ۳۶ کودک زباله‌گرد و ۱۹ کودک کار در منطقه ۱۵