Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران گفت: نیروهای ستادی استانداری تهران از 18 مهر به صورت کامل در شهر نجف که مرکز ارائه خدمات استانداری تهران بود مستقر شدند و خدمات درمانی و خدماتی به زائران حسینی ارائه دادند.

وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی به زائرین اربعین حسینی گفت: ستاد اربعین استان تهران خدمت رسانی به زائران اربعین در شهر نجف و در سه منطقه پارکینگ طبقاتی، صحن حضرت زهرا(س) و ثوره العشرین را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تامین دارو و حضور پزشکان متخصص به منظور ارائه خدمات درمانی مورد نیاز به زائرین اربعین انجام شده و خوشبختانه اپیدمی و یا بیماری خاصی در میان زائران اربعین گزارش نشده است



محسنی بندپی یادآور شد: روزانه بیش از 110 هزار غذا در بین زائران حسیتی طبخ و توزیع می شد و چند هزار نفر هم اسکان داده ایم.

استاندار تهران با اشاره به ویزیت ۶ هزار نفر در درمانگاه های ستاد اربعین استان تهران در نجف گفت: تامین دارو و حضور پزشکان متخصص به منظور ارائه خدمات درمانی مورد نیاز به زائرین اربعین انجام شده و خوشبختانه اپیدمی و یا بیماری خاصی در میان زائران اربعین گزارش نشده است.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 استاندار تهران اربعین زائران اربعین بیماری ویزیت زائران تهرانی انوشیروان محسنی بندپی نیروهای ستادی استانداری تهران ویزیت 6000 زائر در درمانگاه های ستاد اربعین استان تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استاندار تهران اربعین زائران اربعین بیماری انوشیروان محسنی بندپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۵۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران

حسن بهرام‌نیا در جریان بازید از زیرساخت‌های اربعین مهران اظهار کرد: برای رفاه حال زائران با همکاری بخش خصوصی، پارکینگی با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی با مساحت ۱۵ هکتار در حال ساخت است.

وی افزود: وجود این پارکینگ از ضروریات پایانه مرزی مهران محسوب می‌شود که عملیات این پارکینگ در حال انجام است.

بهرام نیا تاکید کرد: نرخ پارک خودرو در این پارکینگ، براساس نظر ستاد اربعین و با نظارت دستگاه‌های متولی است.

استاندار ایلام ادامه داد: امسال جانمایی مواکب در میدان اربعین براساس نظر و برنامه ستاد اربعین استان است و نقشه جامع آن به زودی تدوین می‌شود.

وی با اشاره به دیدار خود با رییس سازمان برنامه و بودجه در آینده نزدیک، اضافه کرد: در این دیدار اعتبارات لازم برای پروژه ۶ خطه ( ۱۱ کیلومتر مسیر شهر مهران تا میدان اربعین) پیگیری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • انتصاب جدید در ستاد مرکزی راهیان نور کشور
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است
  • خدمات تشریفات فرودگاه در پرواز تهران به استانبول
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود