Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ملی‌پوشان پاراتیروکمان کشورمان به منظور کسب سهمیه پارالمپیک 2020 در مسابقات قهرمانی آسیا با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، تیم ملی پارا تیر و کمان کشورمان به منظور کسب سهمیه پارالمپیک 2020در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر همین اساس مجید کاکوش و محمدرضا زندی در ماده W1، زینب ملکی و زهرا دلخوش در ریکرو بانوان، هادی نوری در کامپوند مردان، مریم یاور پور در کامپوند بانوان 6 ملی پوشی هستند که زیر نظر جبرئیل عبادی و مصطفی حبیبیان سرمربیان تیم ملی در این رویداد شرکت کردند. حاجی انزهایی به عنوان سرپرست همراه تیم ملی حضور دارد.
مرحله مقدماتی مسابقات از فردا دوشنبه آغاز می شود.
گفتنی است اعزام تیم ملی در این رقابت ها تحت نظارت فدراسیون تیراندازی با کمان است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قهرمانی آسیا 2019 کسب سهمیه تایلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۵۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمی تیم تفنگ میکس ایران در مسابقات جهانی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در سومین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در تفنگ میکس در خط آتش ایستادند.

در پایان دور مقدماتی تیم میکس تفنگ یک کشورمان با ترکیب نجمه خدمتی و امیرمحمد نکونام با 629.9 امتیاز و با 0.6 اختلاف نسبت به تیم چهارم از صعود به دیدار رده‌بندی باز ماند و پس از چهار تیم اروپایی به عنوان نخستین تیم آسیایی در رده پنجم ایستاد.

تیم میکس تفنگ دوی کشورمان هم با ترکیب شرمینه چهل امیرانی و هادی غرباقی و کسب 627 امتیاز چهاردهم شد.

امروز (دوشنبه - 27 فروردین ماه) و در روز چهارم این مسابقات، نمایندگان کشورمان در  تفنگ انفرادی و تپانچه 25 متر زنان رقابت خود را آغاز می‌کنند.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از 24 تا 31 فروردین با حضور 466 ورزشکار از 76 کشور برزیل برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رقابت‌های کسب سهمیه المپیک؛ نوروزیان به خط آتش پاریس نرسید
  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • پنجمی تیم تفنگ میکس ایران در مسابقات جهانی
  • ورزشکار طلایی ایران سهمیه المپیک نگرفت!
  • گل‌خندان از صعود به نهایی تپانچه ۱۰ متر بازماند
  • آخرین شانس بوکسورهای ایران برای المپیکی شدن
  • شانس آخر بوکسورهای ایران برای المپیکی شدن
  • گلخندان برای صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر یک امتیاز کم آورد
  • جواد فروغی از رسیدن به سهمیه المپیک بازماند