Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، در پی دستگیری سرشبکه کانال معاند آمدنیوز و ابراز محبت و عنایت علماء بزرگ، مسئولین نظام، فرماندهان و آحاد مردم از اقدام و قدرت اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرلشکر پاسدار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران پیام قدردانی و تشکری صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قَدْ مَکَرَ الَّذِینَ مِن قَبْلِهِمْ فَأَتَی اللَّهُ بُنْیَانَهُم مِّنَ الْقَوَاعِدِ فَخَرَّ عَلَیْهِمُ السَّقْفُ مِن فَوْقِهِمْ وَأَتَاهُمُ الْعَذَابُ مِنْ حَیْثُ لَا یَشْعُرُونَ (26)

خداوند متعال را شاکریم که در ایام بزرگداشت اربعین حماسه ساز حسینی (ع) این فریاد رسای مظلومان مقتدر تاریخ، قامت فرازانی که راه و رسمشان در گمنامی است، بار دیگر ضربتی محکم بر دشمن در خانه‌اش فرود آوردند و معیار قدرت اطلاعاتی سپاه را به محک گذاشتند و نماد و شاهد مثال آشکاری از سیطره اطلاعاتی فرزندان انقلابی رهبری عزیز و ملت بزرگمان را بر نظام های اطلاعاتی عنکبوتی مستکبران آفریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از ابراز لطف و عنایت علماء بزرگ، مسئولین محترم نظام، فرماندهان گرانقدر و آحاد مردم عزیزمان تشکر نموده و از این که موجبات خوشحالی ملت سرافراز ایران اسلامی فراهم شد، پیشانی شکر بر زمین می‌سائیم.

با این ابتکار عمل و اقدام اطلاعاتی طراز جهانی و حرفه‌ای، یکی از کور سوهای جنگ روانی دشمن در ناامن سازی ذهنی و راه اندازی آشوب های خیابانی، اختلاف افکنی ما بین نخبگان و مسئولین، نشر اکاذیب و شایعه، ترویج بدبینی و نا امیدی در مردم خاموش گردید و غافلگیری بر سرویس‌های اطلاعاتی استکباری تحمیل شد.

امید وافر داریم به برکت خون مطهر شهدا و صبر و استقامت تمامی همرزمان جبهه مبارزه با کفر در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی، سرشت عاشورایی سپاه در سایه رهبری معظم انقلاب، سرمایه‌ای برای پیش قراولی لشکر فائقه امام زمان (عج) باشد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آمدنیوز حسین سلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» مردم را دلگرم کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهرستان با بیان اینکه عملیات وعده صادق مردم را دلگرم کرد تاکید کرد: اقتدار ایران به رخ جهانیان کشیده شد.

وی عملیات «وعده صادق» از سوی سپاه را اقدام شجاعانه دانست و تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه ایران با قدرت موشکی خود نشان داد که در پاسخ خود مصمم است، تاکید کرد: ایران نشان داد که توان نابودی اسرائیل را دارد و این امر جهانیان را شگفت زده کرد.

مهدوی نژاد در ادامه به روز «انقلاب فرهنگی» هم اشاره کرد و گفت: باید بتوانیم برای تمام تصمیمات و اقدامات مان پیوست فرهنگی داشته باشیم تا موفق عمل کنیم.

وی به سفر رئیس جمهور ایران اسلامی به استان سمنان هم اشاره کرد و گفت: استقبال مردم از رئیس جمهور پرشور بود و نشان داد که مردم سمنان مردمی ولایتمدار و قدرشناس هستند.

کد خبر 6082578

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم جاجرم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • مردم اصفهان در حمایت از عملیات وعده صادق راهپیمایی کردند
  • عملیات «وعده صادق» مردم را دلگرم کرد
  • وعده صادق انقلاب دوباره نظام اسلامی در مقابله با استکبار بود
  • رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشان‌دهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود
  • رئیس جمهور در جمع مردم دامغان: عملیات «وعده صادق» نشاندهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • دستگیری ۲ جاسوس روسی در ایالت بایرن آلمان
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه
  • نظر علی مطهری درباره بهشت زوری