Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی رفیعی دهکردی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در سال تحصیلی جدید ۲ هزار و ۱۱۳ نیروی جدید که در نهضت سواد آموزی و مهد‌های کودک دولتی فعالیت داشتند به عنوان نیروی حق التدریس جذب آموزش و پرورش استان شدند.

او افزود: اداره شدن آموزش و پرورش استان با عنوان سرپرستی و کمبود نیروی انسانی با کمک همکاران و مسئولین استانی مشکلات را مرتفع کرد و امسال به نسبت دارای شرایط آرامتری سال تحصیلی جدید آغازکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیعی بیان داشت: در سال تحصیلی جدید حدود یک میلیون و صد هزار دانش آموز، ۸ هزار نیروی حق التدریس و ۵۷ هزار نیروی رسمی ساماندهی شدند و به هزار و ۹۵۰ پرونده بازنشستگان و ۵ هزار و ۱۱۱ نیروی منتقاضی انتقالی رسیدگی شد..

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: دکل‌های مخابرات در برخی مدارس وجود دارد که تا کنون کاری برای جا به جای آن‌ها صورت نگرفته و ما اجازه دریافت اجاره بها نداریم که درخواست می‌شود تا زمانی که این دکل‌ها در مراکز آموزشی است شورا اجازه دریافت اجاره بها را به ما بدهد.

انتهای پیام/م

ساماندهی نیروهای نهضت سواد آموزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۵۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث چمن مصنوعی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم با کلنگ زنی ۱۰ چمن ورزشی

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از نهضت احداث چمن مصنوعی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم با کلنگ زنی ۱۰ چمن ورزشی در شهرستان‌های باشت، بهمئی و کهگیلویه در اولین روز‌های کاری سال نو خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، محمد جمالی آرند، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در آئین نمادین کلنگ احداث ۵ طرح چمن مصنوعی در شهرستان بهمئی گفت: این چمن‌های مصنوعی ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی جرا می‌شوند که تا قبل از سال تحصیلی جدید به بهره برداری می‌رسند.

جمالی آرندهزینه ساخت هر کدام از این چمن‌های مصنوعی ورزشی را ۷ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: مدارس فردوسی، لادن، فرهنگیان، شهید بابایی سیاهشیر و شهید آوینی از جمله مدارسی هستند که کلنگ احداث چمن مصنوعی ورزشی آن‌ها با حضور مسئولان استانی و محلی به زمین زده شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵ چمن مصنوعی نیز در شهرستان‌های باشت و کهگیلویه نیز کلنگ زنی شد که با بهره برداری از این طرح‌ها سرانه فضای ورزشی در مدارس افزایش خواهد یافت.

فرشید کرمی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمدهم با بیان اینکه از ابتدای شروع به کار دولت مردمی ایران قوی انقلابی در زمینه توسعه فضا‌های ورزشی مدارس این استان انجام شده است، گفت: در دولت سیزدهم با اضافه شدن ۸۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی مدارس استان، مجموع فضای ورزشی مدارس این استان هم اکنون به بیش از ۱۱۴ هزار متر مربع رسیده است.

کرمی، ابراز امیدواری کرد با احداث و بهره برداری از این چمن‌های مصنوعی ورزشی تحول بسیار عظیمی در سرانه فضا‌های ورزشی مدارس استان اتفاق بیفتد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاکنون طی دو مرحله۵۵ چمن مصنوعی در قالب طرح شهید سلیمانی به بهره برداری رسیده است افزود:هم اکنون ۳۰ چمن مصنوعی دیگر در مدارس استان حال اجرا است.

دیگر خبرها

  • احداث چمن مصنوعی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم با کلنگ زنی ۱۰ چمن ورزشی
  • باید در حوزه آموزش‌های ناب تربیتی تمرکز شود
  • ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناختی به ۲۷۵۶ دانش آموز همدانی
  • سازمان دانش آموزی یک مجموعه منظم، برنامه محور و منسجم در بُعد تربیتی و پرورشی است
  • اجرای پویش ملی در پناه خدا ویژه دانش آموزان در ایام نوروز و ماه رمضان
  • اسکان مسافران نوروزی در مدارس کردستان از مرز ۱۵ هزار نفر گذشت
  • سازمان دانش‌آموزی، بستری برای حضور اجتماعی ومسئولیت‌پذیری دانش آموزان
  • برگزاری مسابقه حفظ جز سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان کردستان
  • سند دار شدن اردوگاه‌های دانش آموزی شهیدان رجایی و باهنر کوهپایه
  • بیش از ۶۵٠ ملک آموزش وپرورش استان کرمان مستندسازی شد