Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیتراژ پایانی مجموعه تلویزیونی "پناه آخر" به کارگردانی داریوش یاری منتشر شد. تاریخ انتشار: 11:48 - 28 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۱۹۵

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی شبکه یک، تیتراژ پایانی مجموعه تلویزیونی "پناه آخر" به کارگردانی داریوش یاری منتشر شد.

داستان این سریال از یک تکیه روایت می‌شود که چالش‌هایی میان دو برادر را به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیژن امکانیان، کاوه خداشناس، عباس غزالی، افسر اسدی، امین زندگانی، حدیث میرامینی، سیما خضرآبادی، تبسم هاشمی، کاظم هژیرآزاد و مهدی فقیه در این سریال به ایفای نقش پرداختند. تیتراژ پایانی این مجموعه را "محمد معتمدی" با شعری از سجاد عزیزی و آهنگسازی محمدرضا چراغعلی خوانده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مجموعه تلویزیونی "پناه آخر" به تهیه کنندگی داود شاه بابایی در ۱۰ قسمت هر شب پس از بخش خبری ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود. ساعت ۱:۳۰، ۹:۳۰ و ۱۵ این مجموعه بازپخش می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امین زندگانی حدیث میرامینی سیما خضرآبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معنای اسم شخصیت‌های سریال جومونگ به فارسی چیست؟/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، معنی اسم شخصیت های سریال جومونگ: افسانه جومونگ مجموعه تلویزیونی تاریخی است که از آوریل ۲۰۰۶ تا مارس ۲۰۰۷ میلادی در شبکه کره‌ ای ام‌ بی ‌سی کره جنوبی به نمایش درآمد. داستان مجموعه، دربارهٔ زندگی جومونگ بنیان‌گذار امپراتوری گوگوریو است که از سال ۳۷ (پیش از میلاد) تا ۱۹ (پیش از میلاد) بر منچوری و بخش شمالی شبه جزیره کره حکومت می‌کرد.

معنی اسم شخصیت های سریال جومونگ

به گزارش فرادید، این مجموعه بنا بود مجموعه در ۶۰ قسمت پخش شود که با استقبال مردم کره آن را به ۸۱ قسمت ۶۵ دقیقه ای افزایش داد.

سریال جومونگ

افسانه جومونگ با نام دیگر کتابچه سه امپراتوری (به کره‌ای: 주몽)، یک مجموعهٔ تلویزیونی کره‌ای در ژانر درام و تاریخی است که از آوریل ۲۰۰۶ تا مارس ۲۰۰۷ میلادی در شبکه ام‌بی‌سی به نمایش درآمد. از جمله بازیگران این مجموعه سونگ ایل گوک، هان هه جین، کیم سونگ سو و وون کی جون هستند.

داستان این مجموعه دربارهٔ زندگی جومونگ بنیان‌گذار امپراتوری گوگوریو است که از ۳۷ تا ۱۹ پیش از میلاد بر منچوری و بخش شمالی شبه جزیره کره حکومت کرد. بنا بود مجموعه در ۶۰ قسمت پخش شود که با استقبال مردم ام‌بی‌سی آن را به ۸۱ قسمت افزایش داد.

حق پخش تلویزیونی این سریال به قیمت ۸ میلیون دلار در مارس ۲۰۰۶ به شبکه‌های محلی در ژاپن، تایوان، هنگ‌کنگ، آمریکا، ویتنام، تایلند، سنگاپور، میانمار، فیلیپین، ترکیه، قزاقستان، مغولستان، اندونزی، فیجی، افغانستان، ازبکستان، مالزی و برونئی فروخته شد. این مجموعه در ایران با نام افسانه جومونگ پخش و با استقبال زیادی مواجه شد.

داستان این مجموعه حول موضوع شکست دودمان گوجوسان از امپراتوری هان است. امپراتوری هان با بهره‌گیری از سلاح‌های فولادین در حدود سال ۱۰۸ قبل از میلاد، گوجوسان را شکست داده و مردم این امپراتوری عظیم آواره شده و با بی‌رحمی توسط سواره‌نظام آهنین قتل‌عام و شکنجه می‌شوند.

در این زمانه پرآشوب، شخصی به نام هائه‌موسو، رهبری یک گروه مقاومت محلی به نام گروه دامول را بر عهده گرفته و با استفاده از سربازان گوجوسان و حمایت گوموآ، شاهزاده کشور بویو، علیه هان فعالیت می‌کند. او سعی می‌کند آوارگان گوجوسان را از زیر ظلم و ستم هان بیرون بکشد.

هائه‌موسو در یکی از جنگ‌ها زخمی شده و توسط بانو یوها، دختر رئیس قبیله هابک، نجات داده می‌شود. این اتفاق باعث عشق آنها به یک‌دیگر و ازدواجشان می‌شود. سواره‌نظام آهنین هان مردم قبیله هابک را به جرم پناه دادن به هائه‌موسو قتل‌عام می‌کنند و یوها اسیر دست آنها می‌شود. گوموآ، یار قسم‌خورده هائه‌موسو، که به یوها علاقه‌مند است، او را نجات داده و با خود به بویو می‌برد.

هائه‌موسو که بعد از این واقعه به شدت به یوها علاقه‌مند شده، در نهایت با او ازدواج می‌کند. ولی این رابطه مدت زیادی ادامه نمی‌یابد و با توطئه وزیر اعظم و بانو یومیول (والامقام معنوی بویو) هائه‌موسو دستگیر می‌شود. این در حالی است که یوها در آن لحظه از هائه‌موسو کودکی را باردار بود، که بعدها نامش را جومونگ نهاد.

سربازان هان، هائه‌موسو را کور کرده و برای اعدام به سمت هان می‌برند. گوموآ به آنها حمله کرده و هائه‌موسو را از مهلکه نجات می‌دهد، ولی در نهایت هائه‌موسو بر روی صخره‌ای بلند گیر افتاده و با بدن زخمی و چشمان کور، به داخل رودخانه سقوط می‌کند. گوموآ به یوها پناه داده و قسم می‌خورد روزی به همراه جومونگ، امپراتوری هان را نابود کند.

جومونگ پسری دست و پا چلفتی است که پدر اصلی او ژنرال هموسو می باشد که به دروغ به مادر جومونگ اطلاع می‌دهند که همسر وی مرده است. پادشاه بعدها از مادر جومونگ خواستگاری کرده و جومونگ را همچون پسران خود یعنی تسو و یونگ پو بزرگ می کند. با گذشت زمان جومونگ بزرگ و نیرومند می شود و به طور اتفاقی با بانو سوسانو آشنا می‌شود و…

اسم سوسانو به‌طور عجیبی با شخصیت وی مطابقت دارد. اسمی که یونتابال برای دخترش انتخاب کرده معانی زیادی دارد. سوسانو به‌طور کلی به معنای نور خورشید است زمانی که آفتاب عمود به زمین در حال تابش است.

اما این اسم فقط به این معنی اکتفا نمی‌کند. سوسانو یعنی دختری شاداب و روشنفکر، اهل عمل، اجتماعی بودن. رنگ نمادین این اسم زرد است و زرد یک رنگ حیات بخش است که به‌طور یکسان بر زمین می‌تابد و همه کائنات را به مساوات مورد لطف خود قرار می‌دهد.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888798

دیگر خبرها

  • درگذشت محمد توکل در ماه پایانی سال ۱۴۰۲؛ آن‌هایی که از دست دادیم
  • آغاز یک سریال جدید از فردا
  • معنای اسم شخصیت‌های سریال جومونگ به فارسی چیست؟/ عکس
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد+ تیزر
  • (ویدئو) آخرین قسمت «زیرخاکی»؛ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • تازه‌ترین تیزر «زیرخاکی» منتشر شد/ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • مرور کارنامه ۴ ساله «زیرخاکی»/ تغییر قصه «فری زیرخاکی» و رفتن تا مرز توقیف
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد +تیزر
  • غم‌نامه‌ای برای قربانیان غزه/ داغ کرمان با درد مسکو تازه شد!
  • اولین اکران تلویزیونی «کارو» مریلا زارعی