Web Analytics Made Easy - Statcounter

همتی زاده از دو طرفه شدن مسیر ایلام به مهران از ساعت ۹ صبح امروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سرهنگ «رضا همتی زاده» گفت: با توجه به روان  بودن ترافیک مسیر مهران-ایلام از ساعت ۹ صبح امروز ممنوعیت تردد از مسیر ایلام-مهران لغو و رفت و آمد در این مسیر به حال عادی خود باز خواهد گشت و مسیر دوطرفه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس راه استان ایلام  افزود: رانندگان و مسافران عزیز احتیاط را در دستور کارخود قرار داده و از هرگونه تعجیل در رانندگی پرهیز کنند تا از حوادث ناگوار جلوگیری شود.

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین اربعین ۹۸ نماز جمعه کربلا حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند یک طرفه استان ایلام مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۵۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت داوطلبان کنکور از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ کوخایی زاده اظهار داشت: بیشترین شرکت کننده در گروه آزمایشی علوم تجربی با شرکت ۷ هزار و ۸۹۴ نفر و کمترین شرکت کنندگان ۳۴۷ داوطلب در رشته هنر می‌باشد.

وی درخصوص زمان برگزاری این ماراتن علمی بیان کرد: پنج شنبه صبح گروه آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی و عصر گروه آزمایشی زبان‌های خارجی و هنر با هم به رقابت خواهند پرداخت و گروه آزمایشی علوم تجربی با بیشترین شرکت کننده صبح جمعه با هم به رقابت می‌پردازند.

معاون آموزشی دانشگاه ایلام به شرکت کنندگان توصیه داشت که با خود وسایل الکتریکی همراه نداشته باشند و ساعت حرکت بین منزل تا حوزه انتخابیه را مدیریت کنند.

کوخایی زاده یادآور شد: تمام تمهیدات ترافیکی برای این ماراتن علمی اندیشیده شده و کارنامه نوبت اول کنکور امسال اواسط خرداد ماه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور از فردا
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • سرعت باد در ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام
  • عرضه سهام ۶ همتی سرخآبی‌ها در فرابورس