Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین اکبری روز یکشنبه در نشست میز کارآفرین تامین اجتماعی (بررسی مشکلات فعالان اقتصادی در حوزه تامین اجتماعی) افزود: کمیته بخشودگی جرائم تامین اجتماعی در سه مرحله به ترتیب هزار و ۲۴۱، ۹۴۰ و ۱۶۰ پرونده را بررسی و بحران در این کارگاه ها و مجموعه ها را تایید کرد که می توانند از بخشودگی جرائم در این حوزه استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بحران در مجموعه های اقتصادی به دلایلی مانند خشکسالی های اخیر و پیاپی استان کرمان، نوسانات شدید نرخ ارز، کاهش تولید محصولات کشاورزی استان، رکود حاکم بر بازار، تحریم های اقتصادی، عدم وجود نقدینگی، کاهش شدید قدرت خرید مردم و وجود تورم فزاینده در بخش های مختلف ایجاد شده که باید به اقتصاد استان کمک کرد.

رئیس کمیسیون بیمه، بانک و مالیات اتاق بازرگانی بیان کرد: طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان با هدف رونق تولید و در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و به منظور مساعدت با کارفرمایان مدیون و بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولیدات داخلی، در استان کرمان از ۱۳ خردادتا ۱۳ شهریور اجرایی شد.

وی تاکید کرد: حدود پنج هزار و ۵۰۰ بنگاه اقتصادی در استان کرمان فعالیت دارند که با مشکلات زیادی مواجه هستند و حمایت از آنها باید انجام شود.

 در ادامه این نشست مشکلات فعالان اقتصادی در حوزه تامین اجتماعی مانند اعتراض به حسابرسی ها، در نظرنگرفتن برخی احکام، بحران در شرکت های انفورماتیک، ارسال پرونده بیمه بیماران خاص به مدیریت درمان و غیره  مطرح و بررسی شد و نمایندگان سازمان تامین اجتماعی استان نظرات، پیشنهادات و پاسخ های لازم را برای حل مشکلات آنها ارائه دادند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید کرمان تامین اجتماعی طرح بخشودگی جرایم بیمه ای کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی

سید علی موسوی مدنی گفت: هم‌اکنون به‌طور متوسط ماهانه ۵۰۰ میلیارد تومان توسط تامین اجتماعی استان در ۲ بخش بیمه‌ای و درمان قم هزینه می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی قم عنوان کرد: علی‌رغم چالش‌های موجود در وصول منابع بیمه‌ای، با تدابیر اتخاذ شده در پرداخت تعهدات کوتاه‌مدت و بلندمدت تامین اجتماعی در قم تاخیر نداشته‌ایم که این مساله یک گام بزرگ در راستای ارائه خدمات به‌موقع است.

موسوی مدنی با اشاره به این‌که سازمان تامین اجتماعی یک سازمان درآمد هزینه است و بدون دریافت حتی یک ریال از سوی دولت اداره می‌شود، ادامه داد: وصولی به‌موقع، ضامن پرداخت به‌موقع تعهدات بیمه‌ای و درمانی و به‌خصوص پرداخت مستمری به بازنشستگان، از کارافتادگان کلی و بازماندگان است.

به گفته موسوی مدنی، خدمات‌رسانی به جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی در قم از طریق چهار شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری و پنج واحد کارگزاری انجام می‌شود.

جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی قم افزون بر ۸۴۸ هزار نفر می‌رسد که از این تعداد، ۲۶۱ هزار و ۱۹ نفر بیمه شده اصلی و ۶۴ هزار و ۲۷۲ نفر مستمری‌بگیر اصلی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شورای نگهبان تایید شد
  • تایید طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران درشورای نگهبان
  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • طحان نظیف: طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شورای نگهبان تایید شد
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد
  • تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند