Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@22:53:49 GMT

PES 2020 رایگان برای اندروید

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۶۰۲۱

PES 2020 رایگان برای اندروید

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، کنسول های بازی همچنان محبوب هستند. با این حال محبوبیت بازی های موبایلی همچنان در حال افزایش هستند. به لطف بازی های موجود در مارکت برنامه های اندرویدی و اپل ، احساس می کنیم کنسول ها وارد جیب ما شده اند. یکی از این بازی ها PES 2020 است. PES 2020 در مارکت های اندرویدی عرضه شده و مهمتر از آن این که در لیست بازی های رایگان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

PES 2020 به صورت رایگان برای اندروید منتشر شد

این بازی از لحاظ فنی تحت عنوان eFootball PES 2020 منتشر شده است. ورود PES 2020 به تلفن های هوشمند ، بازیکنان بازی های موبایلی را بسیار خوشحال کرد. بازی رایگان است اما پرداخت های خرد در آن وجود دارد اما محدودیتی برای ساعت های سرگرم کننده ای که ارائه می دهد وجود ندارد. بازی تقریباً به فضایی حدود 1.5 گیگابایت نیاز دارد و نیازی به ایجاد حساب کاربری نیست. فقط از منطقه زندگی خود وارد شوید ، زبان و کیفیت گرافیک برای انتخاب کافی است.

علاوه بر این ، بازی این امکان را به شما می دهد که اگر می دانید چگونه بازی کنید ، از بخش آموزش پرش کنید. این بازی کنترل های مختلفی را برای هر گیم پلی به شما ارائه می دهد. این کنترل ها به عنوان مربی یا بازیکن به دو دسته تقسیم می شوند. گرافیک ها و کنترل ها بسیار خوب به نظر می رسند.

متأسفانه بازی به شما امکان نمی دهد با دوستان خود در شبکه Wi-Fi بازی کنید.

می توانید بازی را از صفحه Google Play در اینجا دانلود کنید.

انتهای پیام/

289 / 159 PES 2020 eFootball PES 2020

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۶۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۴۰۰ کیسه آرد رایگان به نیازمندان در بشاگرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس،  رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بشاگرد گفت: با کمک نیکوکاران و عاملان توزیع آرد روستایی، خانوار‌های نیازمند شناسایی و هزینه سهمیه آرد خانه پز آنها که هر کیسه ۱۰۰ هزار تومان تا تحویل درب منزل بود پرداخت شد.

زارعی گفت: ارزش ریالی آرد‌های خریداری شده ۴۰ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید؛ اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های هرمزگان متناسب با تراکنش

دیگر خبرها

  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • اهدای ۴۰۰ کیسه آرد رایگان به نیازمندان در بشاگرد
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد