Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز اسلامی برلین، این مرکز به همت جمعی از مسلمانان مقیم برلین و برای تبیین و نشر معارف اسلامی در سال 2003 تأسیس شد.

این مرکز، نهادی مردمی و عمومی است که علاوه بر انجام فعالیت‌های دینی و مذهبی همچون اقامه نماز جماعت، دعا و نیایش، برگزاری مراسم مذهبی، فرهنگی، هنری، آموزشی، پژوهشی و قرآنی به مناسبت‌های مختلف، به ارائه خدمات اجتماعی در زمینه  تشرف به اسلام، ازدواج و طلاق و انجام مشاوره مذهبی و دینی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زیر تصاویری از عزاداری مسلمانان در این مرکز، همزمان با اربعین حسینی به نمایش درآمده است.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا بین الملل قرآن برلین آلمان عزاداری سوگواری مرکز اسلامی مراسم مذهبی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۶۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت شورای شهر بجنورد از برنامه‌های عملیاتی شهردار مرکز استان

جمشید عین بیگی در کمیته رسانه و فضای مجازی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار کرد: شورای اسلامی شهر بر اساس مسئولیت‌ها و وظایفی که بر عهده دارد پشتیبان برنامه‌های مدیریت شهری و مجموعه شهرداری است تا تحقق آن‌ها به نفع مردم اتفاق بیفتد. وی با تقدیر از تلاش‌ها و فعالیت‌های شهرداران گذشته بجنورد، ادامه داد: شهردار فعلی بجنورد نیز از حمایت‌های همه جانبه اعضای شورای اسلامی شهر برخوردار است و البته نظارت‌ها را برای حسن اجرای مسئولیت‌ها انجام می‌دهیم؛ چراکه این موضوع، خواست مردم است. عین بیگی در ادامه با دعوت از اصحاب رسانه برای کمک به توسعه شهر و انعکاس اقدامات مدیران و نظرات مردمی گفت: شما قلم به دستان در رسانه‌ها افسران جنگ نرم هستید. وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا از ظرفیت‌هایی که در جامعه وجود دارد برای امید آفرینی به نفع مردم و نظام، بیشتر بهره ببریم. رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد به درپیش‌رو بودن هفته شوراها اشاره کرد و گفت: قصد داریم از این فرصت برای تبیین دستاوردهای شورای اسلامی شهر مرکز استان بهره ببریم. وی اعلام کرد: متاسفانه تلاش‌هایی که برای متوقف کردن فعالیت دولت انجام می شود، برای شورای اسلامی شهر در بجنورد نیز رخ داد و عده‌ای به دنبال این بودند که خروجی اعضای آن و فعالیت‌های انجام شده را زیر سوال ببرند. وی تصریح کرد: این در حالی است که اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد تلاش کردند با شفافیت، تصمیمات مختلف را اتخاذ کنند. عین بیگی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر و اعضای آن وظیفه دارند تا زمانی که شهردار منتخب آن‌ها در چارچوب برنامه‌های اعلام شده به فعالیت مشغول است، از وی حمایت کرده و کمک‌حال مدیریت شهری نیز باشند./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود
  • شناسایی ۱۳۰ نقطه پرخطر در مسیر گذرگاه‌های اربعین
  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال
  • شکایت حزب کنگره هند از مودی به دلیل اظهارات علیه مسلمانان
  • روایت امیرعبداللهیان از روز اول سفر رئیسی به پاکستان 
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد
  • راه‌اندازی مرکز پشتیبانی زائرکارت ایران در نوش‌آباد
  • حمایت شورای شهر بجنورد از برنامه‌های عملیاتی شهردار مرکز استان