Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام ایلام با بیان اینکه فعالیت آشپزخانه دائمی اوقاف و امور خیریه تا ۳ روز بعد از اربعین ادامه دارد، گفت: تا کنون ۱۳۰ هزار پرس غذای گرم در این آشپزخانه طبخ و در بین زوار اربعین حسینی در مرز مهران توزیع شده است.

 حجت‌الاسلام «مرتضی عزیزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مستقر در مرز مهران، اظهار کرد: آشپزخانه دائمی اربعین اوقاف و امور خیریه در قدمگاه ابراهیم قتال در سال جاری برای اولین بار در 8 روز قبل از اربعین در یک کار عملیاتی شبانه‌روزی و جهادی آماده فعالیت و پخت غذای گرم در راستای خدمات‌رسانی به زوار اربعین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بابیان اینکه روزانه به‌طور میانگین 12 هزار پرس غذا در این آشپزخانه در سه وعده صبحانه، نهار و شام طبخ شده است، یادآور شد: با نظر مساعد مسئولان محترم سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و همچنین مسئولان استانی این آشپزخانه در سال‌های آینده تجهیز و ظرفیت خدمات‌دهی به زوار اربعین حسینی افزایش خواهد یافت.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام با اشاره به بازدید استاندار ایلام از آشپزخانه دائمی اربعین، ابراز کرد: ایشان در بازدید از آشپزخانه دائمی و موکب امامزادگان و بقاع متبرکه در مرز مهران از خدمات‌دهی این مجموعه به زوار اربعین حسینی در سال جاری ابراز رضایت کردند.

 

حجت‌الاسلام عزیزی یادآور شد: در این بازدید پیشنهاد شد که کارخانه یخ‌سازی از طریق سازمان اوقاف و امور خیریه با همکاری خیرین و از محل موقوفات مرتبط، در محل قدمگاه ابراهیم قتال ساخته شود که با استقبال استاندار محترم ایلام مواجه گردید و اعلام کردند که در این زمینه همکاری و حمایت‌های لازم انجام خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: فعالیت آشپزخانه دائمی اربعین اوقاف و امور خیریه مرز مهران تا سه روز بعد از اربعین با حضور تمامی عوامل برای خدمات‌رسانی به زوار در مسیر برگشت ادامه دارد و غذای گرم پس از پخت به موکب امامزادگان و بقاع متبرکه واقع در میدان اربعین انتقال و در آنجا بین زوار توزیع می‌شود.

 

 

 

 

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین اربعین ۹۸ حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند کربلا امور خیریه مرز مهران اوقاف ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۶۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران

حسن بهرام‌نیا در جریان بازید از زیرساخت‌های اربعین مهران اظهار کرد: برای رفاه حال زائران با همکاری بخش خصوصی، پارکینگی با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی با مساحت ۱۵ هکتار در حال ساخت است.

وی افزود: وجود این پارکینگ از ضروریات پایانه مرزی مهران محسوب می‌شود که عملیات این پارکینگ در حال انجام است.

بهرام نیا تاکید کرد: نرخ پارک خودرو در این پارکینگ، براساس نظر ستاد اربعین و با نظارت دستگاه‌های متولی است.

استاندار ایلام ادامه داد: امسال جانمایی مواکب در میدان اربعین براساس نظر و برنامه ستاد اربعین استان است و نقشه جامع آن به زودی تدوین می‌شود.

وی با اشاره به دیدار خود با رییس سازمان برنامه و بودجه در آینده نزدیک، اضافه کرد: در این دیدار اعتبارات لازم برای پروژه ۶ خطه ( ۱۱ کیلومتر مسیر شهر مهران تا میدان اربعین) پیگیری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • حذف پذیره از قرارداد اجاره ای اماکن موقوفه ای مازندران
  • آخرین تیر خلاص بر تابوت تابوی صهیونیست زده شد