Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@22:11:52 GMT

واکنش سایپا به نشت آب در اتاق خودروی تیبا

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۶۱۳۴

واکنش سایپا به نشت آب در اتاق خودروی تیبا

شرکت سایپا به انتشار ویدئوی نشت آب به داخل اتاق خودرو تیبا که در فضای مجازی منتشر شده واکنش نشان داد . ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ اقتصادی خودرو نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت سایپا به انتشار ویدئوی نشت آب به داخل اتاق خودرو تیبا که در فضای مجازی منتشر شده واکنش نشان داد و اعلام کرد که این خودرو صفر کیلومتر نبوده ودر فرودین 94 تحویل مشتری شده؛ از این رو نمی‌توان متصور بود که نقص منجر به ورود آب به اتاق از ابتدا وجود داشته و به احتمال فراوان در طی استفاده هموطن محترم از خودرو و یا شرایط محیطی نگهداری آن ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اعلام سایپا،  ویدئوی منتشر شده به گونه‌ای است که بیننده تصور می‌کند خودروی دارای ایراد، از تولیدات جدید بوده و به تازگی خریداری و تحویل شده، حال آنکه پس از بررسی مشخص شد که بیش از چهار سال از تحویل خودرو به مشتری می‌گذرد و در این چهارسال قطعاً این خودرو در معرض بارندگی‌های قبلی قرار گرفته است که اگر چنین مشکلی در هنگام تحویل خودرو وجود داشت، در سال های پیش هم بروز می‌کرد.

همچنین صد در صد خودروهای تولیدی گروه سایپا در انتهای خط تولید تحت تست های کیفی نظیر تست نشتی و نفوذ آب با فشار و ... قرار گرفته و در صورت وجود نفوذ آب به داخل خودرو یا هر نقص دیگری به هیچ عنوان تجاری نشده و در پروسه تحویل قرار نمی‌گیرد.

لازم به ذکر است مرکز ارتباطات و امور بین الملل سایپا پس از شناسایی و برقراری تماس با این هموطن ، پیش از آنکه دلیل ایراد نقص فنی مشخص شود، مراتب عذرخواهی گروه خودروسازی سایپا از اشکال به وجود آمده را به ایشان اعلام و در ادامه برای مشخص شدن دلیل نشت آب به مرکز ارتباط با مشتریان سایپا و شبکه خدمات پس از فروش معرفی کرده است.

در بررسی های اولیه و بنابر اظهارات این هموطن، مشخص شد نشت آب از محل آنتن رادیو خودرو صورت گرفته است که می تواند ناشی از فرسودگی طبیعی یا دریافت خدمت خارج از شبکه خدمات پس از فروش سایپا باشد. با این حال، هماهنگی های لازم با یکی از نمایندگی های شرکت سایپایدک در شهر محل اقامت ایشان برای پذیرش این خودرو و رفع ایراد آن صورت گرفته است.

 انتهای پیام/

 

R1012125/P/S7,1415/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سایپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سایپا سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید ۴ مدل پژو پارس اعلام شد + سند

با صدور بخشنامه جدید ایران خودرو برای متقاضیان اولویت زمستان پژو پارس، قیمت جدید این محصول اعلام شده و متقاضیان می‌توانند نسبت به تکمیل فرآیند خرید اقدام کنند.

سرانجام پس از مدت ها تکلیف بسیاری از مشتریان پژو پارس که اولویت زمستان را برای خرید پژو پارس در سامانه یکپارچه را داشتند مشخص شد. در بخشنامه جدید صادر شده توسط ایران خودرو، قیمت جدید پژو پارس XU۷P اعلام شده است. پژو پارس در فروش های جدید ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزار  و ۳۰۰ تومان قیمت دارد و موعد تحویل در بخشنامه‌های صادر شده ۶۰ روزه اعلام شده است.

گفتنی است قیمت این خودرو در فروش‌های قبلی ۲۹۴ میلیون تومان بوده است. در سال جاری این اولین محصول ایران خودرو است که مجوز افزایش قیمت گرفته و به نظر می‌رسد برای باقی محصولات خودروسازان نیز این اتفاق خواهد افتاد.

البته این را هم در نظر داشته باشید که حتی با قیمت جدید هم اختلاف قیمت این خودرو با بازار آزاد بسیار بالا است.

در چند ماه گذشته مقرر شده بود که سورن پلاس XU۷  به عنوان جایگزین پارس به مشتریان تحویل داده شود، اما در نهایت استاندارد با ادامه تولید پژو پارس موافقت کرد.

منبع: ایسنا

tags # پژو پارس ، خودرو سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • چرا مونتاژکاران هر شش ماه قیمت را بالا میبرند، اما خودروسازان داخلی نه
  • واکنش پربیننده دختر ایرانی در دبی وقتی خودروی غرق‌ شده‌اش را دید! | فیلم
  • خودروی تیبا با ۱۰ سرنشین واژگون شد/مصدومیت ۵ نفر
  • جنجال‌ها بر سر افزایش قیمت پژو پارس؛ حق با چه کسی است؟
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ محصول جدید سایپا در بازار چقدر ارزش دارد؟
  • قیمت جدید ۴ مدل پژو پارس اعلام شد + سند
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ریزش قیمت خودرو‌های وارداتی
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۹ فروردین + جدول
  • خودروی پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ با چه مشخصاتی عرضه می‌‎شود؟