Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی در پیام خود به برهم صالح، رئیس‌جمهوری و عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیر عراق تصریح کرد: این گردهمایی بیش از پیش نشان داد که اربعین فقط یک مناسبت تقویمی نیست، بلکه معجزه ماندگار تاریخی و قوی‌ترین رسانه برای معرفی فرهنگ حسینی و قیام عاشورایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام دکتر روحانی به رئیس‌جمهوری و نخست‌وزیر عراق به این شرح است: «در راهپیمایی بزرگ و باشکوه اربعین حسینی که امسال با حضور و مشارکت بی‌نظیر و میلیونی عاشقان ولایت و مشتاقان آزادی و آزادگی برگزار شد، بار دیگر حماسه‌ای جاودانه و به‌یادماندنی خلق و پیام آزادگی و جوانمردی عاشورا به گوش همه جهانیان رسانده شد. این گردهمایی بیش از پیش نشان داد که اربعین فقط یک مناسبت تقویمی نیست، بلکه معجزه ماندگار تاریخی و قوی‌ترین رسانه برای معرفی فرهنگ حسینی و قیام عاشورایی است.

این همایش جهانی سرشار از برکات است که هر سال بیش از پیش ابعادی آشکارتر می‌یابد و تجلی همبستگی و اتحاد و نزدیکی صمیمانه ارادتمندان رسالت و ولایت به‌ویژه در بین مردم دو کشور ایران و عراق و تشکیل جبهه‌ای واحد علیه ظلم، تبعیض و خشونت است.

اینجانب لازم می‌دانم از همه مسئولان، علما و به‌ویژه مقام مرجعیت که با تأمین امنیت کامل و میهمان‌نوازی از زائرین، از هیچ کوششی دریغ نکردند، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

همچنین تلاش مردم متدین و فداکار عراق و موکب‌داران عزیز آن کشور که خالصانه و سخاوتمندانه پذیرای میلیون‌ها زائر ایرانی و دیگر کشورهای اسلامی بودند، شایسته نهایت تجلیل و قدردانی است.

با آرزوی توفیقات روزافزون جنابعالی و تمامی تلاشگران برگزاری این مراسم باشکوه، پیوند دوستی، سربلندی و اقتدار هرچه بیشتر دو کشور دوست و برادر ایران و عراق را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.»

کد خبر 459573 برچسب‌ها حسن روحانی ماه محرم - اربعین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی ماه محرم اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۶۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام تقدیر و خداحافظی سید محمود حسینی پور خطاب به مردم شریف، ولایتمدار و غیور مازندران که به خبرگزاری مهر در استان ارسال شده، آمده است: پس از گذشت ۹۰۴ روز که توفیق خدمت در استان ولایتمدار مازندران را داشته‌ام، تمام تلاش خود را معطوف به خدمتگزاری به هم ولایتی‌های غیور مازندرانی کردم.

از شروع خدمتم در استان مازندران همراه با کلیه همکارانم و استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان استان و تجربیات پیشکسوتان عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و فرهنگی در استان تلاش کردیم تا ظرفیت‌های مغفول مانده در مازندران را شناسایی و در راستای تحولات برنده برنامه ریزی کنیم.

مردم عزیز همانگونه که می‌دانید این استان وارث چه مشکلات و مسائل مزمن، تاریخی و حل نشده‌ای بوده است.

مجموعه تیم مدیریتی استان تلاش نموده با همدلی و همراهی تمامی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان و در صدر آن حمایت‌های رئیس محترم جمهور حضرت آیت الله رئیسی و وزیر محترم کشور، همه آنچه در توان داشتیم را به کار بندیم، تا بتوانیم مشکلات مازندران را حل کنیم.

به عنوان استاندار دولت مردمی سیزدهم، سعی نمودم که خدمتگذار خوبی برای شما باشم، تلاش کردم استاندار تمام جغرافیای مازندران باشم، تلاش نمودم همان‌قدر که نماینده دولت در استان بودم نماینده مردم نیز در دولت باشم.

تلاش کردم به صورت میدانی و رو در رو در خصوص مشکلاتتان با شما صحبت نمایم، تلاش کردم با تکیه بر خرد جمعی و با استفاده از همه نیروهای استانی فارغ از جناح بندی ها به سمت تحول و پیشرفت و آبادانی استان همیشه سرسبز مازندران گام بردارم.

از دلگرمی‌های مکرر و توجهات مملو از محبت تمامی اقشار جامعه، ائمه محترم جمعه، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و جوانان خوش فکر به ویژه در سفرهای شهرستانی و جلسات تخصصی، که با بیان سخاوتمندانه خود، محبت خود را نثارم می‌فرمودند، صمیمانه سپاسگزارم.

حتماً در طول این ۲۹ ماه به همه برنامه‌ها و اهداف خود در استان نرسیده‌ایم، اما تلاش نمودیم با ایجاد امور زیربنایی و ریل گذاری‌های اقتصادی و عمرانی استان را به سمت تحولات برنده و مازندرانی قوی سوق دهیم.

افزایش مشارکت مردمی در پروژه‌های استان، احیا واحدهای تولیدی راکد، جذب سرمایه گذار در پروژه‌های کلان استان، احصا فرصت‌های سرمایه گذاری در مازندران، توسعه کشاورزی صنعتی و دانش بنیان، افزایش شرکت‌های دانش بنیان، افزایش صادرات محصولات کشاورزی استان، فعال سازی بنادر استان مازندران برای تجارت با کشورهای همسایه، توسعه طرح نهضت ملی مسکن برای مازندرانی‌های عزیز، توسعه گردشگری با ایجاد اسکله‌های تفریحی، ایجاد مناطق نمونه گردشگری، گردشگری سلامت، راه اندازی مناطق آزاد تجاری مازندران، تسریع در اجرای بزرگراه تهران-شمال، راه اندازی دفتر غرب استانداری مازندران و … همگی دستاوردها و راهبردهای زیر بنایی ارزشمندی بود که در طول این مدت شبانه روزی به کمک همکارانم توانستیم ایجاد نمائیم که می‌تواند زمینه ساز جهش برای توسعه استاندار سال‌های آینده برای مازندرانی قوی باشد.

حال که با نظر دولت محترم مقرر گردید تا در ادامه مسیر در سنگری دیگر خدمتگزار مردم ایران اسلامی باشم، از همکارانم که در دوران حضور اینجانب به عنوان استاندار مازندران در راستای پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، شبانه روزی تلاش نمودند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

رجاء واثق دارم گام دوم انقلاب با تلاش و خدمت صادقانه دولت مردمی سیزدهم مشکلات اقتصادی پیش روی مردم انقلابی و ولایی را با همت همه دلسوزان نظام تحت زعامت نایب بر حق امام زمان مقام معظم رهبری و نظر ویژه حضرت ولی عصر ارواحنا فدا، و دعای خیر شما مردم ولایتمدار مرتفع خواهد نمود تا شاهد رشد و توسعه استان مازندران در دوران اقتدار و عظمت کشور عزیزمان ایران در سطح بین المللی باشیم.

سید محمود حسینی پور- خادم مردم ایران

کد خبر 6087105

دیگر خبرها

  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • پیام ابراهیم رئیسی به بشار اسد +جزئیات
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر | کنایه رئیسی؛ ممکن است برخی همکاری‌های دو کشور را نپسندند
  • اردوغان وارد عراق شد
  • قدردانی مردم ترکیه از ایران در پی تنبیه رژیم اسرائیل