Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@05:38:16 GMT

۱۱ پرونده تخلف واحدهای صنفی در بروجرد تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۶۳۴۹

۱۱ پرونده تخلف واحدهای صنفی در بروجرد تشکیل شد

رئیس اداره صمت بروجرد گفت: 11 پرونده تخلف برای رستوران‌ها و واحدهای صنفی گران فروش در میدان آیت الله بروجردی تشکیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در پی برگزاری یک مانور، بازرسی از واحدهای صنفی و رستوران های میدان آیت الله بروجردی(ره) با همکاری تعزیرات، بازرسی، اداره صمت و فرمانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مانور از ۳۰ واحد صنفی و رستوران در این میدان بازدید شد که در نهایت برای ۱۱ واحد صنفی و رستوران پرونده تخلف گران فروشی تشکیل گردید.

رئیس اداره صمت بروجرد تصریح کرد: این واحدهای صنفی اقدام به گران فروشی آب معدنی، نوشابه و همچنین کباب و جوجه کباب کرده بودند.

وی با بیان اینکه واحدهای صنفی متخلف که اقدام به گران فروشی کرده بودند، دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان جریمه شدند، عنوان کرد: ضروری است شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از کم فروشی، گران فروشی و یا تخلف صنفی مورد را سریعا به اداره صمت گزارش دهند و یا با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند تا رسیدگی لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ،مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ادامه روند نظارت دقیق بر بازار گفت: در راستای مشارکت هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی براساس دستور رییس‌جمهور، تفاهمنامه‌ای بین معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان با اتاق اصناف ایران منعقد شده است.

فضل‌الله رحمتی افزود: براساس این تفاهم‌نامه، نظارت بر سطوح تولید و عمده‌فروشی با مجموعه جهادکشاورزی، انبارها و شرکت‌های پخش با مجموعه اداره کل صمت وعرضه و خرده‌فروشی‌ها با اتاق اصناف است.

وی اضافه کرد: همچنین برای دریافت هرچه بهتر گزارش‌های مردمی و تقویت روند رسیدگی‌ها نیز طرح ناظران افتخاری در دستورکار سازمان حمایت از مصرف‌کننده قراردارد.

به گفته رحمتی، در این ارتباط افراد داوطلب می‌توانند به سامانه سازمان از مصرف‌کنندگان وارد و اقدام به ثبت‌نام کنند و هر جایی که گران‌فروشی و تخلفی مشاهده کردند می‌توانند مختصات جغرافیایی واحد صنفی متخلف را ثبت کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898971

دیگر خبرها

  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است
  • بیشترین نارضایتی مردم از خودرسازان چیست؟ | ویدئو
  • رسیدگی به ۲ هزار شکایت از خودروسازان در شورای رقابت
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند