Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: هنوز استقلالِ با صلابت را نمی‌بینیم و سرمربی باید روی برخی نفرات دقت بیشتری کند. ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

پرویز برومند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری سه بر صفر استقلال مقابل فجرسپاسی شیراز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، اظهار داشت: بازیکنان کم کم به مرز آمادگی رسیده‌اند و می‌توانند 120 دقیقه در فرم خوبی بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم هم باید روی یکسری نفرات بیشتر دقت کرده و به بازیکنانی که آماده هستند، میدان دهد.

وی افزود: اگر چه استقلال در سه دیدار اخیر خود به پیروزی دست یافته، اما برای هواداران کافی نیست، چرا که آنها دوست دارند تیم‌شان در لیگ برتر هم نتیجه بگیرد. از جام حذفی نیز نمی‌توان به راحتی گذشت، چون راه میان‌بری برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیاست. هنوز استقلال با صلابت را نمی‌بینیم و این تیم باز هم نیاز به زمان دارد. فرض کنید که دو دیداری که استقلال به پیروزی رسیده، در لیگ برتر بود، نتیجه بازی‌ها در نود دقیقه تساوی بود و به درد استقلال نمی‌خورد.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال درباره شعارها علیه امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه گفت: هوادار می‌خواهد تیمش در لیگ نتیجه بگیرد. امیدوارم با همه کشمکش‌هایی که در باشگاه وجود دارد، تیم نتیجه لازم را کسب کند. ممکن است برخی‌ها خطی شعار بدهند، اما بارها گفته‌ام هر کسی می‌خواهد مدیرعامل استقلال شود، نیاز به زمان دارد، مگر اینکه کسی بیاید که امتحانش را پس داده باشد. فتحی با همه مشکلاتی که دارد، یکسری کارها انجام داده و باید نتیجه‌اش دیده شود.

جام حذفی فوتبال| پیروزی استقلال مقابل جان سخت‌ها در ماراتن 120 دقیقه‌ای/ هت‌تریک شاگردان استراماچونی با 3 گل

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۶۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان

زی‌سان: دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. 
بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. در پنج باززی آخر دو تیم سهم سپاهان سه پیروزی و سهم پرسپولیس یک پیروزی بوده و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. 

tags # پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران