Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیری فدراسیون تنیس از ارائه درخواست برای میزبانی از چهار رویداد آسیایی خبر داد. ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، کارگاه مدیران اجرایی فدراسیون های تنیس آسیا از صبح امروز در چین تایپه آغاز شده است.

در این کارگاه برنامه‌های توسعه‌ای و بررسی درخواست‌های میزبانی مسابقات و رویدادهای سال 2020 تنیس در قاره آسیا مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشادصفتی سرپرست دبیری فدراسیون تنیس که به عنوان نماینده فدراسیون ایران در این کارگاه شرکت کرده است، از درخواست میزبانی ایران برای چهار رویداد خبر داد و اظهار داشت: این رویدادها پس از تایید اعلام خواهد شد و برنامه ریزی لازم برای برگزاری آنها صورت خواهد گرفت.

صفتی میزبانی‌های درخواستی ایران را هفته اول مسابقات قهرمانی زیر 14 سال آسیا گرید A، هفته دوم مسابقات قهرمانی زیر 14 سال آسیا گرید A، کمپ پیشرفته زیر 14 سال آسیا و کارگاه مدیران اجرایی فدراسیون‌های تنیس آسیا در سال 2020 به میزبانی تهران اعلام کرد.

امیر برقعی از ایران و فرانک کوآرد نمایندگان فدراسیون جهانی تنیس در کارگاه مدیران اجرایی فدراسیون های تنیس آسیا در تایوان هستند.

نمایندگان کشورهای سنگاپور، تایلند، بحرین، قزاقستان، سوریه، ازبکستان، هنگ کنگ، اردن، هند، چین تایپه، لائوس، مالزی، ویتنام، عربستان و ایران در کارگاه مدیران اجرایی فدراسیون‌های تنیس آسیا در تایوان حضور دارند.

ادامه تغییرات در فدراسیون تنیس/ صفتی سرپرست دبیری شد

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تنیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۶۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال کشورهای غرب آسیا از اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالامیر ربیهاوی، مدیرکل دفترغرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه برنامه‌ریزی برگزاری اکسپو ۲۰۲۴ از چند ماه پیش در سازمان توسعه تجارت ایران آغاز شد، گفت: هدف اصلی و مهم اکسپو نشان دادن توانمندی‌های صادراتی تولیدکنندگان ایرانی است. واحدهای تولیدی و صنعتی که توانایی تولید صادراتی دارند شرکت‌های بازرگانی، مراکز تجاری و سازمان‌های دولتی می‌توانند از ظرفیت‌های اکسپو برای انتقال توانمندی‌های صادراتی ایران بهره بگیرند.

وی با اشاره به استقبال ۱۳ کشور حوزه غرب آسیا از اکسپو ۲۰۲۴، افزود: عباس علی آبادی وزیر صمت در اجلاس وزرای اقتصادی WTO از بسیاری از وزرای شرکت‌کننده در این اجلاس دعوت کرد. همچنین برای بسیاری از مقامات دولتی، وزرای اقتصادی و معاونان آنها، رؤسای اتاق‌های بازرگانی کشورهای مختلف نیز دعوتنامه ارسال شد.

ربیهاوی اضافه کرد: تاکنون حدود ۴۰۰ نفر از کشورهای غرب آسیا پذیرش داشتیم که به نظر می‌رسد در روزهای آینده این آمار به ۵۵۰ تا ۶۰۰ نفر برسد. حضور این افراد در اکسپو ایران بدون تردید در تعاملات تجاری منطقه‌ای ما مؤثر خواهد بود.

مدیر کل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران، در پاسخ به این پرسش که به نظر شما کدام گروه کالایی بیشتر مورد استقبال شرکت‌کنندگان این رویداد قرار می‌گیرد، گفت: اطلاعات و گزارش‌های سفارتخانه‌ها و رایزنان بازرگانی و ترکیب هیأت‌های تجاری نشان می‌دهد که دو گروه کالایی مواد غذایی و مواد ساختمانی در اولویت توجه تجار خارجی قرار خواهند گرفت.

ربیهاوی با اشاره به اقدامات انجام شده پیش از برگزاری اکسپو ۲۰۲۴، افزود: خدمات ارائه شده به شرکت‌کنندگان، زمان برگزاری همایش‌ها و جلسات B۲B از سوی دفتر غرب آسیا رصد می‌شود. همچنین تعامل با مجریان برگزاری این رویداد مناسب است و امیدواریم با یک کار تیمی برنامه‌ریزی شده کار را با بهترین شکل ممکن جلو ببریم.

وی تصریح کرد: در برگزاری این رویداد از توان و ظرفیت اتاق‌های مشترک ایران و سایر کشورها نیز بهره گرفتیم علاوه بر این مراکز تجاری در اجرا نیز به میدان آمده‌اند.

ربیهاوی بیان کرد: بدون تردید انعقاد قرارداد در ایران اکسپو ۲۰۲۴ خواهیم داشت چراکه تعطیلات نوروز و ماه رمضان در خرید تجار خارجی وقفه ایجاد کرد. من بر این باورم که این رویداد می‌تواند در صادرات خارجی ایران تحول بزرگی ایجاد کند.

کد خبر 6086708 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS توسط کارگزاری مفید
  • استقبال کشورهای غرب آسیا از اکسپو ۲۰۲۴
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم