Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست جمعیت هلال احمر قوچان از فوت یک نفر و مصدومیت ۵ نفر در حادثه واژگونی خودرو پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۱۰ محور فاروج به قوچان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مسعود برازنده گفت: این حادثه شب گذشته در ساعت ۵۰: ۲۱  کیلومتر ۱۰ محور فاروج به قوچان محدوده دو راهی روستای جعفرآباد اتفاق افتاد و یک  فوتی و ۵ مصدوم بر جای گذاشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : عوامل پایگاه های هلال احمر شهید بابا محمد رستمی قوچان ، امام رضا (ع) هلال فاروج و اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند که متأسفانه یک‌ سرنشین این خودرو که دختری حدودا ۱۶ ساله بود در محل حادثه جان خود را از دست داده بود.

سرپرست جمعیت هلال احمرقوچان گفت :  هم چنین از پنج مصدوم این حادثه دو نفر توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ و دو نفر عوامل پایگاه هلال‌احمر  فاروج و  یک  نفر را عوامل پایگاه هلال‌احمر قوچان بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان انتقال دادند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام رضا بیمارستان پژو جمعیت هلال احمر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۶۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت

تین نیوز

رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: در حادثه واژگونی سواری پژو در این استان سه نفر فوت و یک نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی گفت: در پی وقوع یک فقره واژگونی خودرو در محور مواصلاتی آباده صفاشهر به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله تیمی از عوامل پلیس راه به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

دهقانی با بیان اینکه در بررسی های به عمل آمده مشخص شد خودرو پژو پارس حامل چهار سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است، افزود: در این حادثه سه نفر از سرنشینان فوت و یک تن دیگر نیز مجروح و به بیمارستان انتقال داده شد.

وی تصریح کرد: کارشناسان علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اعلام کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • واژگونی پژو ۴۰۵ در محور ارومیه - مهاباد