Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-20@02:02:58 GMT

آمار ورود و خروج زوار اربعین تا ساعت 24 روز گذشته

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۶۴۷۵

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ طبق اعلام ستاد مرکزی اربعین آمار تردد زوار اربعین از مرزها تا ساعت 24 روز شنبه،‌ 27 مهرماه از این قرار است:

آمار زوار اربعین تا ساعت 24 روز شنبه ۹۸/۷/۲۷

خروج از اول محرم 3464912
ورو‌د از اول محرم: 2937590

خروج از اول صفر: 3061300
ورود از اول صفر: 2560928

تعداد حاضر در عراق:
527322

آمار روز شنبه ۲۶ مهر

مهران:
ورود : 207109
خروجی : 2150

شلمچه:
ورودی : 59486
خروجی : 1386

چذابه:
ورودی : 30467
خروجی : 585

خسروی
ورودی: ۱۶۳۵۳
خروجی: ۲۹۵

تردد هوایی:
ورودی 0
خروجی 0

آمار کلی:
ورودی : 325195
خروجی : 9022

انتهای پیام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

کلیدواژه: زوار اربعین آمار تردد ورود خروج کشور زائران پیاده روی ایکنا نبأ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۶۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، عباس علی‌آبادی با بیان اینکه حدود ۵۰ هزار خودرو وارداتی در گمرکات کشور وجود دارد گفت: مشکل فعلی برای واردات خودرو نداشتن فضای کافی در بنادر کشور است و تعداد زیادی خودرو روی کشتی داریم.

وی درباره آخرین وضعیت واردات خودرو در سال جدید اظهار کرد: تا به امروز برای واردات ۱۳۰ هزار خودرو ثبت سفارش انجام شده است و این روند کماکان ادامه دارد و مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند و آن را با قیمت بالا از افرادی که به دنبال سوء استفاده هستند، خریداری نکنند.

علی‌آبادی افزود: حدود ۵۰ هزار خودرو وارداتی نیز در گمرکات کشور وجود دارد و به ترتیب به مردم واگذار می شود و سرعت تحویل خودروهای وارداتی به مردم به زودی افزایش می‌یابد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: مشکل فعلی برای واردات خودرو نداشتن فضای کافی در بنادر کشور است و تعداد زیادی خودرو روی کشتی داریم.

وی تصریح کرد: ما به واردات خودرو افتخار نمی کنیم بله افتخار ما خودروهای ساخت داخل است که امیدواریم امسال خودروهای بسیار باکیفیت به مردم عرضه کنند و تحویل خوبی در صنعت خودروسازی در سال جدید رقم بزنیم.

اولین خودروهای وارداتی ایران‌خودرو تحویل مشتریان شد | «شاین مکس» در دو مدل بنزینی و هیبریدی

علی‌آبادی درباره عرضه و قیمت گذاری خودروهای داخلی گفت: تمام تلاش ما آن است که در بعد کیفی و کمی و در ابعاد قیمتی رکودی‌های مناسبی برای عرضه به مردم داشته باشیم اما باید توجه داشت که خودرو در کشورمان کالای سرمایه ای است هر چند که من معتقد هستم که مصرفی است اما با این وجود از نوسانات دیگر در بازار تاثیر می پذیرد.

وی اظهار کرد: مردم بدانند که در تولید و عرضه خودرو در بازار کسری وجود ندارد و اگر با حوصله برخورد کنند، نیاز آنها تامین می شود.

کد خبر 845098 برچسب‌ها واردات خودرو خبر مهم وزارت صنعت، تجارت و معدن علی آبادی خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان تا سه‌شنبه
  • واردات قهوه به ۵۲ هزار تن رسید
  • رشد هزار میلیاردی خروج سرمایه از بورس
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • ورود ۶۱۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد