Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مروتی یادآور شد: تشکیل دولت حزب‌اللهی منوط به روی کار آمدن مجلس انقلابی و حزب‌اللهی با تکیه‌بر رأی صحیح آحاد و اقشار مختلف مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله مروتی» در نشست روشنگری فرهنگی، انقلابی و پایگاهی تحت عنوان شبی با شهدا که به همت معاونت امور فرهنگی و هنری حوزه مقاومت بسیج یک روح‌الله شهرستان اردکان در محل مسجد حضرت امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) محله مزرعه سیف برگزار شد فرارسیدن ایام عزاداری و سوگواری اربعین حسینی (ع) را تسلیت و تعزیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب شکوهمند اسلامی، شهدای دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس، شهدای گمنام حریم حفاظت از امنیت و شهدای معظم مدافع حرم بیان کرد: شهدا، انصار و یاری کنندگان دین الهی و مسیر حق بوده و هستند. بنا بر برخی از آمار و ارقام برای هر کدام از مسئولیت‌ها در کشور، 72 شهید به شهادت رسیده‌اند فلذا مسئولین و مدیران باید متوجه حساسیت کسوت خود باشند.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه میبد با اشاره به اینکه در دوران پس از پیروزی فرخنده انقلاب اسلامی و در ایام وقوع جنگ تحمیلی با وجود فرار شاه معدوم و مستشاران نظامی در جبهه‌های نظامی حق علیه باطل به پیروزی رسیدیم اذعان کرد: امروز در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی دچار تنگناهایی هستیم که مردم با انتخاب افراد شایسته برای تصدی مسئولیت‌ها و مسئولین کشور باروحیه انقلابی و جهادی می‌توانند از این مشکلات نیز عبور کنند.

وی بابیان اینکه اطاعت و تبعیت از ولی‌فقیه زمانه یکی از مصادیق دین‌داری است چراکه ولی‌فقیه و امام عصر، حرف دین را اظهار می‌کنند گفت: به تعبیر مرحوم حضرت امام خمینی (رحمه‌الله علیه) مردم ایران از مردم سرزمین حجاز در زمان رسول گرامی اسلام (صلی‌الله علیه و آله و سلم) و کوفه و شام در زمان حضرت امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) و حضرت امام حسین (علیه‌السلام) بهتر هستند.

کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه اطاعت جوانان از بنیان‌گذار کبیر انقلاب شکوهمند اسلامی، رمز پیروزی ما در دوران حساس هشت سال دفاع مقدس بود تصریح کرد: باید پذیرفت که بخش عمده‌ای از مشکلات ایجادشده اقتصادی امروز به دلیل عدم تبعیت دولت و مجلس از رهنمودهای ارزشمند و گران‌قدر رهبر معظم انقلاب اسلامی است. البته نباید تلاش‌ها و خدمات گسترده در بخش‌های مختلف را نیز نادیده گرفت.

وی ضمن ذکر خاطراتی از شهدای سرافراز دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس؛ پیشرفت‌های روزافزون در عرصه نظامی را مرهون تبعیت و استفاده جوانان از فرمان‌ها فرمانده معظم کل قوا دانست و تأکید کرد: جای خالی چنین روحیه‌ای در فضای اقتصادی کشورمان احساس می‌شود.

حجت‌الاسلام مروتی بابیان اینکه تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، روی کار آمدن دولت و مجلس انقلابی و حزب‌اللهی راه‌حل برون‌رفت از مشکلات فعلی است یادآور شد: جوانان می‌بایستی نسبت به خواندن و تأمل در وصیت‌نامه شهدا اهتمام جدی و مداوم داشته باشند چراکه آن‌ها راه صحیح را به ملت بصیر ما نشان داده‌اند.

وی با تأکید بر لزوم تبیین، توضیح و تشریح بیش از پیش ارزش‌های اصیل و والای انقلاب اسلامی در سطح جامعه خاطرنشان کرد: تشکیل دولت حزب‌اللهی که به تعبیر ولی امر مسلمین نقطه پایان بسیاری از غم و غصه‌ها است منوط به روی کار آمدن مجلس انقلابی و حزب‌اللهی با تکیه‌بر رأی صحیح آحاد و اقشار مختلف مردم است.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه میبد بابیان اینکه نمایندگی مجلس شورای اسلامی صرفاً به منزله پیگیری راه‌اندازی کارخانه‌ها نیست بلکه باید نماینده بهارستان به موضوعاتی ازجمله فساد، معضلات فرهنگی، مسکن و معیارهای اقتصادی ورود کند، افزود: در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد هستیم که افرادی با وجود نزدیکی به حضرت امام خمینی (ره) و مسئولیت‌های ابتدایی انقلاب به دلیل عدم بصیرت لازم و لغزش در لحظات حساس، ریزش پیداکرده‌اند.

پایان پیام/680

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین حب الحسین یجمعنا اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه اربعین منطقه آزاد اروند نماز جمعه میبد شهرستان اردکان دانشگاه آیت الله حائری میبد شبستان یزد اردکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع قمی‌ها در حرم حضرت معصومه در حمایت از عملیات سپاه

جمعی از مردم شهر قم با حضور در حرم حضرت معصومه سلام‌ الله علیها، از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی اعلام حمایت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساعتی پیش با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در پاسخ به جنایتهای متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، بامداد امروز یکشنبه 26 فروردین، دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین های اشغلی با ده ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

در ادامه این اقدام، مردم شهرهای مختلف کشور در تجعات خودجوش به اعلام حمایت از این اقدام پاسداران انقلاب اسلامی پرداختند.

تصاویر زیر، تجمع مردم قم در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در حمایت از عملیات موشکی سپاه پاسداران را مشاهده می‌کنید.

تجمع در گلزار شهدای کرمان پس از عملیات سپاه علیه اسرائیل

 

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هنر انقلاب اسلامی ظرفیت بالایی برای تولید آثار درسطح فراملی دارد
  • واگذاری بیش از ۳۳ هزار مسکن به مددجویان
  • آینده درخشان کشور درگرو نقش‌آفرینی جوانان است
  • تقابل اسراییل با سپاه، نابودی صهیونیست را محقق می‌کند
  • امام خمینی(ره): اسرائیل را قابل نمی‌دانیم + کلیپ
  • حمایت شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان از عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران
  • قدردانی معلمان و دانش‌آموزان از نیروهای مسلح
  • تجمع قمی‌ها در حرم حضرت معصومه در حمایت از عملیات سپاه
  • حمایت مردم انقلابی اهواز از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • دیدار خاتمی و موسوی خوئینی ها با کروبی و کلید خوردن انشعاب /واکنش امام خمینی به تشکیل مجمع روحانیون مبارز چه بود؟