Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-20@02:29:46 GMT

جمع‌آوری 10 میلیارد تومان زکات در سمنان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۶۵۴۴

جمع‌آوری 10 میلیارد تومان زکات در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان ظهر امروز28 مهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی شش‌ماهه نخست سال جاری ۱۰ میلیارد تومان زکات و دو میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان صدقه در استان سمنان جمع‌آوری‌شده اظهارکرد: مجموع این مشارکت‌های مردمی از طریق مراکز نیکوکاری به‌صورت نقد و کالا جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طی شش‌ماهه نخست سال جاری مردم استان سمنان ۴۱ میلیارد تومان به کمیته امداد کمک کردند که در این راستا  کمک مردم استان طی این بازه زمانی به نسبت مدت مشابه سال قبل ۹۵ درصد رشد داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان با اشاره به اینکه کمک‌های مردم استان سمنان در سرفصل‌های کمک‌هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان محروم، بهداشت و درمان، اشتغال، ساخت مسکن و غیره هزینه شده یادآور شد: مردم سال گذشته ۲۱ میلیارد تومان به این نهاد کمک کردند که این حضور پررنگ مشارکت‌های مردمی امسال به نسبت سال قبل تنها بیانگر این است که مردم نیازمندان را نه‌تنها فراموش نکردند بلکه کمک‌های خود را نیز افزایش دادند.

به گفته وی؛ مردم استان سمنان می‌توانند وجوه نقدی خود را با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت#۰۲۳*۸۸۷۷*، شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن مسعودیان راد کمیته امداد سمنان جمع اوری زکات سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۶۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) مهم‌ترین خواسته مردم سمنان از دولت چه بود؟

رئیس‌جمهور در آئین افتتاح فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی شهید باکری سمنان گفت: «بیشترین درخواست از دولت، مسئله آب‌رسانی و رفع تنش‌های آبیِ استان است که دولت برای حل آن هم برنامه دارد.

کار‌ها در حال انجام شدن است و در شهر‌های شاهرود، دامغان، گرمسار و ایوان‌کِی اقداماتی در حال انجام شدن است؛ امیدواریم در گام‌های بعدی هم بتوانیم مشکلات آب‌های شرب و بخش صنعتی استان را حل کنیم.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نامه‌های مردم استان سمنان به رییس جمهور
  • نامه های مردم استان سمنان به رئیس جمهور
  • جمع آوری ۴۴ میلیارد تومان زکات فطریه در لرستان
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • (ویدیو) مهم‌ترین خواسته مردم سمنان از دولت چه بود؟
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس