Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم نامه ایجاد نمایشگاه دائمی محصولات صادراتی تجهیزات پزشکی بین پارک فناوری سلامت پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت با مشارکت انجمن ها و اتحادیه های حوزه تجهیزات پزشکی منعقد شد.

 

به گزارش روز پنجشنبه وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی، سید آصف مهدوی رئیس اداره صادرات تجهیزات پزشکی گفت: پیرو هماهنگی های اولیه در ابتدای سال در راه اندازی نمایشگاه دائمی محصولات صادراتی تجهیزات پزشکی برای اولین بار در کشور در پارک علم و فناوری پردیس، تفاهم نامه ایجاد نمایشگاه دائمی محصولات صادراتی تجهیزات پزشکی بین پارک فناوری سلامت پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تفاهم نامه توسط مهندس سید حسین صفوی مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو و مهندس حسین صابری رئیس پارک فناوری سلامت پردیس و با حضور روسا و دبیران انجمن ها و اتحادیه های تولیدکنندگان و صادرکنندگان و متخصصین حوزه تجهیزات پزشکی به امضا رسید.

مهدوی بیان کرد: در این نمایشگاه ضمن ارائه و نمایش محصولات و توانمندی های شرکت های تولیدکننده تجهیزات پزشکی داخلی، فرصت شناسایی و بازاریابی بین المللی در اختیار صادرکنندگان قرار خواهد گرفت و محلی منحصر به فرد جهت بازدید هیات های خارجی و مشتریان بازارهای هدف صادراتی خواهد بود.

رئیس اداره صادرات تجهیزات پزشکی بیان کرد: مطابق این تفاهم نامه مسئولیت ایجاد و بهره برداری از نمایشگاه با کنسرسیومی متشکل از تشکل ها و انجمن های صنفی تولدکننده و صادرکننده تجهیزات پزشکی که حداکثر یک ماه از تاریخ این تفاهم نامه تشکیل خواهد شد، بوده و مسئولین پارک فناوری سلامت پردیس و اداره کل تجهیزات پزشکی همکاری و تعامل لازم برای برپایی این نمایشگاه را انجام خواهند داد.

ایجاد این نمایشگاه، اولین نمایشگاه دائمی محصولات صادراتی تجهیزات پزشکی در ایران است و در فضایی بالغ بر ۶۰۰ مترمربع در پارک فناوری سلامت پردیس در تهران خواهد بود.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000FkV برچسب ها: سلامت ، نمایشگاه ، تجهیزات پزشکی

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سلامت نمایشگاه تجهیزات پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۶۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه گفت: در خصوص انعقاد تفاهم نامه با پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، تعداد ۶ پایان نامه شامل ۵ پایان نامه کارشناسی ارشد و یک رساله دکتری مورد حمایت قرار گرفت.


ابوالفضل اکبرپور افزود: براساس این تفاهم نامه، مبلغ مورد حمایت از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد ۲۴۰ میلیون ریال و رساله‌های دکتری ۷۲۰ میلیون ریال است.


در سال گذشته نیز تعداد ۵ پایان نامه‌ی این دانشگاه، مورد حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران قرار گرفته بود.

دیگر خبرها

  • برپایی پاویون ملی دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴
  • آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴ 
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • شرکت‌های دانش‌بنیان بوشهر برای حل مسائل زیست محیطی پای کار هستند