Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:10:30 GMT

۲ زمین چمن مصنوعی در زاهدان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۶۷۶۶

۲ زمین چمن مصنوعی در زاهدان افتتاح شد

ادهم کرد زابلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گستره این زمین فوتبال هزار و ۳۵۰ متر مربع است که با اعتبار سه هزار و ۷۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

وی تاکید کرد: از سال ۹۵ تاکنون افزون‌بر ۷۰ زمین چمن مصنوعی در سیستان و بلوچستان افتتاح شده که از این نظر در کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با تبریک هفته تبریت بدنی(۲۶ مهر تا ۲آبان) اظهار داشت: افتتاح ۱۵ طرح ورزشی با اعتبار ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و اجرای برنامه فرهنگی و ورزشی از مهمترین برنامه‌های تدارک دیده شده این هفته در استان است.
 وی ادامه داد: هم‌اینک ۱۲۶ طرح نیمه تمام ورزشی در سیستان و بلوچستان در دست تکمیل است که ۱۵ طرح آن در هفته تربیت بدنی و ۲۰ طرح در دهه فجر در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.
کرد بیان کرد: ۴۵۶ ویژه برنامه همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش در این سیستان و بلوچستان درحال برگزاری است.

به گزارش ایرنا هم‌اینک افزون بر ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در این استان مشغول فعالیت هستند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال افتتاح طرح زاهدان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد

 مهدی خسروی بنجار  بیان کرد: فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان پس از ۹ سال وقفه میزبان زائران عمره مفرده در فرودگاه بین‌المللی زاهدان بود.

 وی ادامه داد: ظهر امروز فرایندپذیرش و اعزام زائران به مدینه منوره در قالب سه کاروان ۲۶۸ زائر انجام شد.

 مدیرکل فرودگاه‌های استان تصریح کرد: اداره کل فرودگاه سیستان و بلوچستان از مدت‌ها قبل امکانات خدمات و تسهیلات و تجهیزات مسافران و جامدان را در خروجی خارجی فرودگاه بین‌المللی زاهدان مهیا کرده بود که سبب شد امسال در چنین روزی عملیات بدون وقفه در ساعت مقرر انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند
  • دیدار ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب
  • ۴۰ کارگر از سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند