Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نزدیک به سه ماه مانده تا سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر برگزار شود و هرسال با نزدیک شدن به این ایام اخبار مختلفی از این جشنواره به گوش می‌رسد. اهمیت اخبار این رویداد به حدی است که سینماگران و اهالی رسانه تا این لحظه منتظر فراخوان جشنواره فیلم فجر هستند، اما هنوز خبری از آن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه دبیر و اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره مشخص شده‌اند، اما انگار تاکنون درباره انتشار فراخوان تصمیمی نگرفته‌اند چراکه سال گذشته در دهه سوم مهرماه این فراخوان منتشر شد. البته هرسال سینماگران شاهد تغییر زمان اعلام فراخوان هستند؛ انتشار فراخوان جشنواره فیلم فجر دوره سی و ششم در ۱۷ مهر، فجر سی و پنجم در ۲۰ شهریور، فجر سی و چهارم در ۳ شهریور و فجر سی و سوم در ۱۹ مهر نشان از ادامه دار بودن بی‌ثباتی زمان انتشار فراخوان دارد.

با توجه به اینکه متقاضیان امسال چهره‌های بنامی هستند، باید منتظر ماند که چه زمانی فراخوان این دوره از جشنواره فیلم فجر منتشر خواهد شد و یا اینکه شاهد تغییری در فراخوان امسال خواهیم بود یا خیر.

سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر با دبیری ابراهیم داروغه زاده بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۶۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد

رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است، گفت: در مقطعی که قرار است انتخاب رشته صورت بگیرد داوطلبان می‌توانند خودشان نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

به گزارش ایسنا؛ عبدالرسول پور عباس در حاشیه بازدید از جلسه برگزاری نوبت اول آزمون سراسری که در دانشگاه الزهرا(س) برگزار شد، با تاکید بر اینکه آزمون در سراسر کشور با سلامتی آغاز شد، گفت: مشکلی خاصی برای برگزاری این آزمون نداریم به جز در یکی از شهرستان ها که امروز سیل آمده و ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز پای کار آمدند و داوطلبان را جابجا می کنند. امیدواریم در این شهرستان کار به سامان برسد.

وی در ادامه در خصوص داوطلبان دانشگاه فرهنگیان نیز تصریح کرد: ما ۵ نوبت آزمون داریم در هر ۵ نوبت دفترچه اختصاصی داوطلبان  که متقاضیان دانشگاه فرهنگیان هستند را همزمان اجرا می کنیم به این صورت که دفترچه های تخصصی در ابتدا و انتهای جلسه توسط این داوطلبان پاسخ داده می شود.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: حدود ۶۶۰ هزار نفر در مجموع ۵ گروه آزمایشی داوطلب دانشگاه فرهنگیان هستند که همه امور پیش بینی شده است به سلامتی کنکور را پشت سر خواهیم گذاشت.

پورعباس ادامه داد: داوطلبان نوبت اول کنکور به دلیل اینکه ما اردیبهشت ماه را برای برگزاری آزمون انتخاب کردیم از آمادگی بیشتری برای آزمون برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می کنند.

وی یادآور شد: نوبت دوم آزمون سراسری تیر ماه برگزار  می شود و نمرات کنکور سال گذشته همچنان معتبر است؛ یعنی دو آزمونی که سال گذشته برگزار شد، همچنان نمراتشان معتبر است در مقطعی که قرار است انتخاب رشته صورت بگیرد داوطلبان می توانند خودشان نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند یا به سازمان سنجش اجازه بدهند نمره بالاتری را برای آنها لحاظ کند.

پور عباس در پایان خاطرنشان کرد: کارنامه اولیه داوطلبان نوبت اول نیمه مرداد ماه جاری اعلام می کنیم و همزمان چند روز بعد انتخاب رشته داوطلبان آغاز می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است
  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟