Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: شرایط امروز بانک ملی ایران نه تنها با یک دهه قبل، حتی با چند سال پیش هم قابل مقایسه نیست. تحولات رخ داده در این بانک، از تجهیزات مدرن بانکداری و تحقق نسبی بانکداری دیجیتال گرفته تا پیاده سازی انواع سامانه های هوشمند و حتی نحوه تعامل کارکنان با مشتریان، بسیار چشمگیر است. طبیعی است که هر سازمان به مثابه یک موجود زنده، نیازمند تغییر رو به جلوست و این حرکت باید در همه اجزای آن مشاهده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی توان اجزای درونی سازمان را رشد و توسعه داد، اما شکل و ظاهر آن را به همان شیوه قبل نگه داشت.

در بانک ملی ایران نیز با هدف سامان دهی به شکل و ظاهر بانک بر اساس تغییرات ایجاد شده در سایر بخش ها، به تازگی پروژه  Rebranding  آغاز شده است .

در این پروژه تصمیم گرفته شد به شعارهای مختلف این بانک که در دوره های مختلف طراحی، استفاده و برجسته شده است و اکنون منسوخ یا هنوز ماندگارند نیز سر و سامانی داده شود.

شعار «هر جا سخن از اعتماد است، نام بانک ملی ایران می درخشد» را شاید کمتر کسی است که نشنیده باشد. در طول یک دوره تاریخی، شعارهای موازی دیگری مانند «بانک ملی ایران، امین مردم ایران»، «این بانک، ملی است»یا «بانک ملی ایران، بزرگترین بانک جهان اسلام» هم استفاده شد، اما «هر جا سخن از اعتماد است، نام بانک ملی ایران می درخشد» تنها شعاری است که همیشه با قوت ادامه یافته و ریشه در جای جای این بانک معظم دارد .

تجربه نشان داده که «اصالت» در ذهن ها ماندگارتر است، اما شکی هم نیست که باید همزمان با مدرن شدن برند سازمان، همه اجزای آن را به روز کرد و یکی از این اجزا هم «شعار سازمانی» است.

حال چگونه می توان این «به روز رسانی» را با حفظ «اصالت» و احترام به «وابستگی مشتریان» تلفیق کرد، طوری که به روند فعالیت سازمان لطمه ای وارد نشود؟

متخصصان معتقدند امروز، دوره اثرگذاری حداکثری همراه با گزیده گویی است. یکی از اصول بنیادین برندینگ در دوره مدرن، این است که مخاطب تنها با یک نگاه، پیام را دریافت کند و از این رو مختصر کردن عبارات و شعارهای سازمانی، یک الزام است.

بانک ملی ایران بر آن شده تا کنار حفظ شعار اصیل «هر جا سخن از اعتماد است، نام بانک ملی ایران می درخشد»،  با پیروی از استراتژی «حفظ اصالت پیام» در کنار «گزیده گویی»، در کنار شعار قدیمی خود از شکل مختصر شده این شعار با عنوان «اعتماد می ماند» رونمایی کرده و از این پس این دو عبارت را به عنوان شعارهای اصلی خود مورد استفاده قرار دهد.

شعار «اعتماد می ماند» دو پیام «اعتماد» و «ماندگاری» را که عصاره اصلی شعار قدیمی و اصیل بانک و همچنین راز ماندگاری این بانک معظم است، در بر دارد و مفهوم مورد نظر را همزمان و سریع به مخاطب القا می کند، بدون این که در مفهوم شعار پیشین تغییری ایجاد کرده باشد.

بانک ملی ایران از این پس با این شعار تازه خود، در کنار شعار قدیمی حرکت رو به رشدش را با سرعت بیشتری ادامه می دهد و تلاش خواهد کرد با اقدامات تازه و بدیع، کارنامه طلایی خود را پربارتر کند، بیش از پیش اعتماد مشتریان را پاس دارد و ماندگاری خود را بر پایه این اعتماد پرقدرت تر کند .

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۶۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بخوانیم و بسازیم»؛ شعار نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳

علی رمضانی، قائم مقام سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با انتشار پیام در فضای مجازی از تصویب شعار این دوره از نمایشگاه خبر داد.

براساس این پیام «بخوانیم و بسازیم» به‌عنوان شعار سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شده است.

به گزارش ایبنا؛ پیش از این شعار «ربع قرن جهاد فرهنگی» به‌عنوان شعار بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، «کتاب، چشمه جوشان دانایی» به عنوان شعار بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، «بهشت دانایی در ضیافت کلمات» به عنوان شعار بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، «خواندن، گفتگو با جهان» به‌عنوان شعار بیست‌وهشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، «فردا برای خواندن دیر است» به‌عنوان شعار بیست‌ونهمین نمایشگاه کتاب تهران، «یک کتاب بیشتر بخوانیم» به‌عنوان شعار سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، «نه به کتاب نخواندن» به عنوان شعار سی‌ویکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، «خواندن توانستن است» به عنوان شعار سی‌ودومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و «با کتاب سلامتیم» به عنوان شعار سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و «آینده خواندنی است» شعار سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه انتخاب شده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • «بخوانیم و بسازیم»؛ شعار نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • شعار نمایشگاه کتاب امسال اعلام شد
  • قدرت ارتش جمهوری اسلامی در جهان می‌درخشد
  • رئیس سازمان بورس: اعتماد مردم به بورس به دلیل برخی تصمیمات مخدوش شده است
  • شعار هفته زمین پاک مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک نجات زمین