Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، کمال جوانمرد مدیرکل ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی براینکه «ورزش گرچه برای جوانان لازم، اما برای سالخوردگان امری واجب است» اظهار کرد: ورزش نباید به هفته تربیت‌بدنی محدود شود بلکه این هفته حالت نماد دارد و هر روز روز ورزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزش یکی از فاکتورهای سلامت است و نشاط و شادابی به خصوص برای جوانان را به ارمغان می‌آورد. ورزش همچنین کارکردهای متنوع فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و سیاسی نیز دارد و باید از ظرفیت های ورزشی در راستای تعالی انسان و پیشرفت توسعه جامعه استفاده لازم صورت بگیرد.

وی در پایان پیام خود تاکید کرد: امیدوارم همه ورزشکار باشند و در کنار ورزش، پیروی از روح بلند ورزشی، پهلوانی و اقتدا به مولایمان حضرت امیرالمؤمنین (ع) فراموش نشود. به نمایندگی از جامعه بزرگ ورزش دانشگاه، هفته تربیت بدنی و ورزش را به کارکنان، استادان و دانشجویان این دانشگاه تبریک عرض کرده و تقارن این هفته با ماه صفر، ماه ایثار و شهادت را فرصتی برای گسترش آموزه های دینی و اخلاقی و فرهنگ عاشورایی برای مدیران، مربیان و قهرمانان دانشگاه می دانم و از درگاه خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری توفیق روز افزون را برای جامعه بزرگ ورزش دانشگاه، استان و کشور مسئلت دارم

انتهای پیام/

188 / 188 مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد کمال جوانمرد ورزش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۶۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است

جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است گفت: توزیع عادلانه زیرساخت های ورزشی اصلی بسیار مهم و کلیدی است که موجب رشد و توسعه ورزش در سطح استان می شود.

وی اضافه کرد: برای تحقق این مهم،‌ توسعه زمین چمن های مصنوعی در روستاها و نقاط محروم و کم برخوردار در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های مهم این اداره، ساخت مکان های ورزشی در شهرک های اقماری است که متاسفانه آنگونه که باید و شاید در سال های گذشته به آن توجه نشده است.

وی یادآور شد: همچنین در سال جاری برای تامین اعتبار خرید تجهیزات تخصصی هیات های ورزشی اقدام کرده ایم تا شاهد توسعه هیات های ورزشی و عملکرد بهتر آنها باشیم.

این مسوول با اشاره به زیرساخت های موجود در استان، ادامه داد: هم اکنون ۲۰۰ مکان ورزشی در سطح استان فعال است که اغلب در اختیار هیات های ورزشی و بخش خصوصی قرار دارد هرچند این تعداد فضا و مکان ورزشی در سطح استان کافی نیست.

وی با بیان اینکه اغلب این فضاهای ورزشی در مناطق شمالی یا غرب شهر واقع شده است، اضافه کرد: مناطق جنوبی شهر از مکان های مورد نیاز ورزشی بی بهره است که باید چاره اندیشی لازم در این زمینه صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • ظرفیت ۱۵ همتی اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه در خدمت حل مسائل کشور