Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی خرم‌دره، از دستگیری فیشینگ‌کاران حرفه‌ای با بیش از ۱۵۰ قربانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محرم‌علی قاسمی اظهار کرد: در پی شکایت شهروند خرم‌دره‌ای مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی به صورت اینترنتی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: طی بررسی و تحقیقات صورت گرفته، مشخص شد که شخص یا اشخاص ناشناسی با ترفند فروش نرم‌افزار فیلترشکن، قربانی را به یکی از درگاه‌های بانکی هدایت کرده و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی جهت پرداخت هزینه فعال‌سازی با پیغام خطا مواجه شده و پس از گذشت چند روز مبالغی از حساب وی کم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با اشاره به این‌که با اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی تعداد ۲ نفر از متهمان به‌ هویت‌های معلوم در یکی از استان‌ها مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: ضمن هماهنگی قضایی اکیپی از کارآگاهان این پلیس به محل سکونت وی مراجعه کردند و با توقیف همه ادله‌های دیجیتالی نام‌برده‌ها دستگیر و به پلیس فتا شهرستان خرم‌دره انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی خرم‌دره با بیان این‌که متهمان در اظهارات خود به برداشت غیرمجاز از حساب ۱۵۰ نفربه میزان تقریبی ۲۵۰ میلیون ریال با این شگرد اعتراف کردند، ادامه داد: متهمان انگیزه خود از این اقدام را کسب منافع مالی بیان کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهروند فتا فرمانده انتظامی محرم برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۶۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تنکابن قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۴ سارق حرفه‌ای منازل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دیلمی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های ماموران به ۸ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تنکابن اعتراف کردند.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی در اشنویه دستگیر شد