Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@11:36:00 GMT

کشف 59 دستگاه استخراج ارز دیجیتال از یک شرکت فرش!

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۶۹۸۰

کشف 59 دستگاه استخراج ارز دیجیتال از یک شرکت فرش!

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 59 دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش تقریبی دو میلیارد ریال در بازرسی از یک شرکت فرش در دلیجان خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پلیس، سرهنگ "حسن مفخمی شهرستانی" در این باره گفت: بدنبال برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس در راستای بازبینی و تشدید طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا،‌ ماموران انتظامی شهرستان دلیجان در تحقیقاتی، از استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های ماینر در یک شرکت فرش در یکی از قطب‌های صنعتی این شهرستان مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی و حضور کارشناسان دستگاه‌های ذیربط، از این شرکت صنعتی بازرسی به عمل آمد و تعداد 59 دستگاه ماینر قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی ارزش ریالی اقلام کشف شده را در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در حدود دو میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این عملیات یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ارز دیجیتالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ عیسی روشن قلب گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهرستان رودبار هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری در ورودی شهر ، ۴۰ کیسه ۵۰ کیلوگرمی کود شیمیایی قاچاق را در بازرسی از یک وانت نیسان کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه کارشناسان ارزش این کشفیات ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کردند، گفت: متهم ۳۵ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و خودرو وی هم توقیف شد.

سرهنگ عیسی روشن قلب از مردم خواست در صورت اطلاع از قاچاق کالا و ارز ، مورد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد
  • کشف ۳۰ قوطی شیر خشک قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف محموله پوشاک قاچاق در اندیمشک
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد 
  • کشف ۲۵ دستگاه کولر قاچاق از یک انبار در لنگرود
  • مرسدس بنز ۲۰۰ میلیارد ریالی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان
  • خودرو ۲۰۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق در اصفهان