Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@06:46:01 GMT

توضیح فرودگاه سیرجان در مورد گلایه سپاهان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۷۰۷۳

توضیح فرودگاه سیرجان در مورد گلایه سپاهان

باشگاه سپاهان به خاطر عدم همکاری فرودگاه سیرجان برای ورود هواپیمای حامل بازیکنان این تیم به این فرودگاه گلایه کرد که این انتقاد با واکنش رییس فرودگاه سیرجان مواجه شد.

به گزارش "ورزش سه"، رئیس فرودگاه سیرجان در این باره می گوید: فرودگاه سیرجان هیچ مشکلی بابت فرود هواپیمای تیم سپاهان با پرواز تابان نداشت و شرکت تابان تمایلی به فرود در این فرودگاه نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

موسایی پور ادامه داد: در تاریخ ۲۲ مهر شرکت تابان از ما درخواست فرود در فرودگاه سیرجان را داد و ما در تاریخ ۲۴ مهر پاسخ درخواست این شرکت را دادیم و اعلام آمادگی کردیم اما مدیران شرکت تابان ترجیح دادند فرود پرواز تیم سپاهان در فرودگاه کرمان باشد. فرودگاه سیرجان هیچ مشکلی برای فرود پروازها ندارد و هر روزه در این فرودگاه پرواز انجام می‌شود.

 

گفتنی است دیدار دو تیم در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فردا ساعت 16:30 در شهر سیرجان برگزار می شود. سپاهان در شرایطی برای حضور در این بازی به سیرجان سفر کرده است که در صدر جدول قرار دارد و طبیعتا برای ادامه صدرنشینی می بایست دراین بازی پیروز شود. چرا که تراکتور هم امتیاز با سپاهان است و در صورتی که سپاهان در بازی با گل گهر امتیاز از دست دهد تراکتور این شانس را دارد که با عبور از سد نساجی صدرنشینی را تجربه کند.

فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرد: پروازها در این شهرها تعلیق شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد:پروازهای تهران، اصفهان و شیراز، فرودگاه‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب به حالت تعلیق درآمدند. پروازهای این فرودگاه‌ها تا بدین لحظه لغو نشده؛ مسافران پیش‌از عزیمت اطلاعات پرواز را چک کنند.

پروازهای فرودگاه امام خمینی تا ۱۰:۳۰ صبح لغو شد.

پروازهای فرودگاه مهرآباد تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح لغو شد

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه مهر آباد هم اعلام کرد: بر اساس نوتام «۱۳۳۰» تمام پروازهای مهرآباد تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز (۳۱ فروردین) لغو شد.

گزارش ایرنا حاکی از فعال شدن پدافند هوایی ایران در آسمان چند استان کشور است. برخی منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار در استان اصفهان خبر می‌دهند.

۲۲۳۲۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896922

دیگر خبرها

  • پرواز‌های فرودگاه امام خمینی در حال انجام است
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرد: پروازها در این شهرها تعلیق شد
  • گلایه پورموسوی از گل‌گهری‌ها
  • دهه‌ها فراز و فرود برای عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • گلایه رئیس سازمان بورس از سود بانکی ۳۰ درصدی؛ مردم به سمت سهام نمی‌آیند!
  • شیء عجیبی که از فضا بر سقف خانه‌ای فرود آمد/ عکس
  • شرکت فرودگاه‌ها: وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می‌شود 
  • گلایه تولیدکنندگان از عدم تخصیص سهمیه ارزی از سوی بانک مرکزی/ با دست خودمان تولید را زمین‌گیر نکنیم
  • موشک ۱۳۰ تنی چند بار مصرف چینی رکورد تست را شکست