Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به رفع محرومیت شجاع خلیل‌زاده، احتمالا سیدجلال حسینی بازهم روی نیمکت خواهد نشست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با توجه درخواست باشگاه پرسپولیس برای تعلیق اجرای باقیمانده محرومیت شجاع خلیل‌زاده، کمیته استیناف پس از بررسی پرونده رای خود را به شرح زیر اعلام کرد:

با توجه به محتویات پرونده و فقدان سابقه محکومیت دیگر در فصل جاری و سپری شدن یک جلسه محرومیت مستندا به ماده ۱۰۷ مقررات انضباطی و اجرای یک جلسه محرومیت باقیمانده خلیل زاده تا پایان فصل ورزشی جاری تعلیق اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنان چه در مدت تعلیق مرتکب هرگونه تخلف منجر به محکومیت قطعی شود، محرومیت تعلیقی اجرا خواهد شد. رای صادره شده قطعی است.

با توجه به محرومیت از پیش تعیین شده خلیل‌زاده احتمال می‌رفت که سیدجلال حسینی با رفع مصدومیتش به این بازی برسد ولی با وجود حضور خلیل زاده بازهم شاهد نیمکت نشینی کاپیتان حسینی خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس سیدجلال حسینی سرخپوشان خبرگزاری برنا شجاع خلیل زاده گابریل کالدرون ترکیب پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاکی جدید: نارضایتی ستاره بایرن از نیمکت‌نشینی

به گزارش "ورزش سه"، کیم مین جائه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته و پس از کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های سری آ ایتالیا با ناپولی از این باشگاه جدا شد و به بایرن مونیخ پیوست.

او خیلی زود توانست به یکی از بازیکنان محبوب توماس توخل تبدیل شود، جایش را در ترکیب اصلی بایرن مونیخ پیدا کند و عملکرد درخشانی را هم در دیدارهای این تیم در بوندسلیگا به نمایش بگذارد اما شرایط به این شکل برای او ادامه پیدا نکرد.

این بازیکن در چند هفته اخیر فرصت زیادی برای حضور در ترکیب اصلی پیدا نکرده و نیمکت نشین شده است و اسکای اسپورت آلمان هم تایید کرده که او به هیچ وجه از وضعیتی که در حال حاضر در بایرن مونیخ دارد راضی نیست.

با وجود اینکه شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی کیم مین جائه از بایرن مونیخ در پایان فصل و در پنجره تابستانی به گوش می‌رسد اما اسکای تاکید کرده است که او تصمیمی برای جدایی از بایرن ندارد و قصد دارد برای بازپس گرفتن جایگاهش در ترکیب اصلی این تیم با سایر بازیکنان رقابت کند.

دیگر خبرها

  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان 
  • گزارش زنده: سپاهان 0 - ذوب‌آهن 0
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان
  • شاکی جدید: نارضایتی ستاره بایرن از نیمکت‌نشینی
  • آمار عجیب ستاره سابق پرسپولیس در لالیگا دو
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگا دو
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگای دو؛ فقط 17 دقیقه بازی!
  • آمار عجیب مهاجم جنجالی پرسپولیس در اسپانیا