Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@05:51:31 GMT

۲۳ هزار زائر حسینی درمان سرپایی شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۷۱۶۵

۲۳ هزار زائر حسینی درمان سرپایی شدند

علی خدادادی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: همچنین در این مدت ۹۸ نفر از بیمارانی که به پایگاه‌های امدادی هلال احمر استان در مرزهای شلمچه و چذابه مراجعه کردند به بیمارستان منتقل شدند.

وی با اشاره به ادامه امدادرسانی زائران اربعین حسینی توسط هلال احمر تا پایان هفته جاری ادامه داد: ۱۷ هزار و ۷۷۱ نفر نیز از زائران اربعین حسینی در این مدت به پایگاه‌های سلامت این نهاد مراجعه و وضعیت قند و فشار خون خود را بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش ایرنا جمعیت هلال احمر استان امسال در مراسم پیاده‌روی اربعین  ۳۳ پایگاه امدادی را در مسیر مرزهای چذابه و شلمچه راه‌اندازی کرد و ۲۷ درمانگاه سیار نیز در کشور عراق برپا کرد.

هر ساله هزاران نفر از کشورهای مختلف در مراسم باشکوه پیاده روی اربعین حسینی حضور می‌یابند و برای زیارت عتبات عالیات در کشور عراق از مرزهای چذابه و شلمچه خوزستان تردد می‌کنند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر خوزستان زائران اربعین اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۷۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هلال احمر برای وقوع سیل در استان کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا فلاح، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پس از اعلام هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل در نقاط مختلف استان کرمان به‌ویژه مناطق جنوب و شرق این استان، تعداد ۴٠٠ نیروی امدادی و عملیاتی برای امدادرسانی‌های احتمالی به هموطنان تا اطلاع ثانوی در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

وی افزود: برای ارائه خدمات امدادی به مردم ۵۵ پایگاه امداد و نجات، مراکز پیام، تیم واکنش سریع و شعب هلال احمر در سطح استان کرمان آماده هستند.

کد خبر 6078501

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲ درصدی مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تأمین اجتماعی زنجان
  • مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تامین اجتماعی زنجان ۱۲ درصد افزایش یافت
  • آماده باش هلال احمر برای وقوع سیل در استان کرمان
  • ۳ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در اتوبان قم به تهران
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • حضور ۱۴۵۰ زائر بالای ۸۰ سال در حج ۱۴۰۳ / زائران دیالیزی به حج مشرف نمی‌شوند
  • ۱۴۵۰ زائر بالای ۸۰ سال در حج ۱۴۰۳/اعزام ۳۸۰ نفر کادر درمان به عربستان
  • بهره مندی بیش از ۳۳۰۰ نفر از خدمات حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر کردستان در نوروز 
  • ۲ فرد گرفتار در ارتفاعات روستای «کلم» نجات یافتند
  • ۲ فرد گرفتار در ارتفاعات روستای «کلم» شهرستان بدره نجات یافتند