Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@11:34:14 GMT

پهپاد بسته های پستی را به خانه مشتریان می برد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۷۱۸۳

پهپاد بسته های پستی را به خانه مشتریان می برد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، شرکت Wing از زیرمجموعه های  آلفابت( شرکت مادر گوگل)  عملیات ارسال بسته های پستی به خانه ها به وسیله پهپاد را در آمریکا آغاز کرده است.

این عملیات در حقیقت یک برنامه پایلوت است که در شهر کریستینزبرگ در ایالت ویرجینیا انجام می شود و پهپادها بسته های پستی شرکت های فدکس، والگرینز و خرده فروشی شوگر مگنولیا را  برای مشتریان ارسال می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محموله های پستی شامل دارو، مواد غذایی و کادوهای مختلف هستند.

آلفابت اعلام کرده این نخستین سرویس تجاری ارسال محموله پستی با پهپاد است که در آمریکا ارائه می شود.

اداره هوانوردی فدرال آمریکا(FAA) گواهینامه Air Carrier  شرکت وینگز را گسترش داده است. ساکنان این شهر می توانند به وسیله اپلیکیشن وینگ دروالگرینز یا شوگر مگنولیا کالا سفارش دهند. یک پهپاد سفارش های مشتریان را  به اماکنی از پیش تعیین شده در حیات یا در مسیر گاراژ خانه آنها می رساند. همچنین مشتریان می توانند از خدمت ارسال فدکس اکسپرس به وسیله پهپاد استفاده کنند.

قرار است  برنامه پایلوت ارسال محموله با پهپاد شرکت وینگ در استرالیا و فنلاند نیز اجرا شود.

کد خبر 4750289 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: پهپاد خدمات رسانی پست نوآوری اربعین 98 فناوری فضایی فناوری نانو امنیت اطلاعات نوآوری هوش مصنوعی تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان ماهواره جایزه نوبل موبایل فضانوردان ناسا اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۷۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن

یوسف نیک انجام در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره طنز و رسانه «طنز پهلو» یادمان کیومرث صابری فومنی ملقب به «گل آقا» منتشر شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره با همت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار می‌شود، افزود: داستان کوتاه طنز، کاریکاتور و کارتون، شعر طنز، طنز چند رسانه‌ای (محتوای شبکه‌های اجتماعی)، نثر طنز (طنز مطبوعاتی) و با موضوعات: انتخابات، یک بام و دو هوای حمایت غرب از مردم غزه، بسته شدن پنجره جمعیتی در آینده نزدیک و پیر شدن ایران، توهمات اپوزسیون جمهوری اسلامی ایران، ورزش به ویژه فوتبال، گرانی خودرو، خانه و کرایه خانه، مصائب اینترنت آفت‌های فضای مجازی (اعتیاد به گوشی، فود بلاگرها، بلاگرهای بی‌سواد، فیک نیوزها و …) جهان گردی ایرانی‌ها و ایران گردی جهانیان، صرفه جویی در مصرف آب و انرژی، بروکراسی اداری آزاد از بخش‌های این جشنواره است.

نیک انجام اضافه کرد: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ به نشانی http://tanz.pressfestival.ir ارسال کنند.

گفتنی است؛ مراسم پایانی این جشنواره در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در شهر فومن، زادگاه مرحوم کیومرث صابری فومنی برگزار می‌شود.

کد خبر 6081666

دیگر خبرها

  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • چرا به شاهد ۱۳۶، «کلاشنیکف دنیای پهپادها» می‌گویند؟
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • چرا به شاهد ۱۳۶، «کلاشنیکف دنیای پهپاد‌ ها» می گویند؟
  • دلیل تأخیر ارسال مرسولات پستی در ایام عید چه بود؟
  • ارسال پهپاد‌های اسکای رنجر کانادا به اوکراین
  • ماجرای تأخیر ارسال مرسولات پستی در ایام عید چه بود؟
  • روش‌های ارتباطی موثر در فروش: کلیدی برای موفقیت تجارت
  • آیا دختر پادشاه اردن در تخریب پهپاد های ایران همکاری کرد؟