Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@06:36:01 GMT

پژوهش دانش‌آموز بجنوردی در جشنواره نانو اول شد 

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۷۳۰۱

پژوهش دانش‌آموز بجنوردی در جشنواره نانو اول شد 

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان شمالی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظها داشت: پژوهش‌سرای دانش‌آموزی بجنورد تنها با یک مقاله پژوهشی در این جشنواره، که مهر امسال در تهران برگزار شده بود، شرکت کرد که این مقاله علمی توانست مقام اول کشوری را برای این شهرستان به ارمغان آورد.

محمد سیدی با بیان اینکه این دانش‌آموز در مقطع متوسطه تحصیل می کند، اظهار داشت: این جشنواره شامل بخش های مختلفی چون کارسازه، محصول نرم افزاری، گزارش علمی، مقاله علمی پژوهشی، ایده پردازی مقطع ابتدایی، ایده پردازی مقطع متوسطه، نقاشی مقطع ابتدایی، نقاشی مقطع متوسطه و داستان نویسی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

۱۸۰ هزار دانش‌آموز در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه خراسان شمالی تحصیل می‌کنند. 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد جشنواره ملی خراسان شمالی آموزش و پرورش طرح پژوهشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۷۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناختی به ۲۷۵۶ دانش آموز همدانی

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی قمری با تبریک فرارسیدن سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات عنوان کرد: از ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ تاکنون تعداد ۲۷۵۶ ارجاعات دانش آموزی از مدارس به مراکز مشاوره و خدمات روانشناختی آموزش و پرورش مناطق و نواحی و مرکز مشاوره استان داشته‌ایم که ۳۵۲ مورد مرتبط با فوریت‌های روانی‌اجتماعی بوده است.

قمری افزود: موارد دیگر شامل ۹۶۷ مورد مشکلات تحصیلی و مشاوره تحصیلی و کنکور، ۸۹۰ مورد اختلالات یادگیری ۲۵۱ مورد افسردگی، ۶۲ مورد گفتار درمانی، ۸۷ مورد خدمات و مشاوره قبل از ازدواج و ۱۴۷ مورد مشاوره خانواده بوده است.

وی اضافه کرد: تعداد ۳۵۲ مورد فوریت نیز پیگیری و به نهادهای برون سازمانی عضو ائتلاف نماد ارجاع داده شده است.

قمری گفت: آموزش و پرورش استان همدان ۲۰ مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی مستقل دارد که آماده خدمات دهی در نوبت صبح و عصر به دانش آموزان و والدین هستند. انتظار می‌رود مدیران مدارس اطلاع رسانی لازم را در مورد معرفی مراکز مشاوره و خط ۱۵۷۰ به دانش آموزان و اولیا داشته باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: خط ملی نماد (۱۵۷۰) از ۸ صبح تا ۸ شب به صورت رایگان خدمات مشاوره تلفنی ارائه می‌دهد.

کد خبر 6063883

دیگر خبرها

  • دانش آموز قمی برگزیده جشنواره جوان خوارزمی شد
  • راهیابی ۱۵۷ دانش‌آموز کردستانی به مرحله دوم المپیاد علمی و نانو
  • ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناختی به ۲۷۵۶ دانش آموز همدانی
  • مجروحیت ۱۱۶ فرهنگی و دانش آموز در حادثه تروریستی کرمان
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود/ ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • اجرای طرح کیفیت بخشی نمرات کتبی نهایی دانش آموزان
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • «علم و فناوری» کلیدواژه مهم رهبری در سال ۱۴۰۲/ از پیشرفت‌های ایران در نانو و زیست فناوری تا حمایت از دانش‌بنیان‌ها
  • ترک تحصیل ۹۳۰ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی گذشته