Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@17:48:57 GMT

شجاع: در خانه هستم، این بخشش به چه دردم می‌خورد؟

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۷۳۳۵

شجاع: در خانه هستم، این بخشش به چه دردم می‌خورد؟

مدافع پرسپولیس ساعاتی پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان با حکم بخشش مواجه شد که البته آن را بی اثر می‌داند.

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده که بعد از اتفاقات دربی با رای کمیته انضباطی محرومیت دو جلسه‌ای را متحمل شد، در آستانه دیدار با پیکان با رای کمیته استیناف یک جلسه از آن بخشیده شد تا قادر به حضور در این دیدار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع پرسپولیس اما با تشکر از کمیته استیناف بابت رای عادلانه‌اش، مدعی است اعلام این بخشش در شرایط کنونی دردی از او دوا نخواهد کرد چرا که تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشته که مانع از حضورش در این بازی خواهد شد.


خلیل زاده در این رابطه به ایلنا می‌گوید: ابتدا جا دارد از کمیته استیناف بابت بررسی این پرونده و بخششی که لحاظ کردند تشکر کنم. بی گناهی من با این رای ثابت شد و واقعا هم من در دربی کاری نکردم که مستحق محرومیت دو جلسه‌ای باشم و می‌توانم بگویم واقعا آرام‌ترین بازیکن دربی بودم. در آن بازی اتفاقا من همه را جدا می‌کردم تا اتفاقی رخ ندهد و نمی‌دانم چرا کمیته انضباطی مرا محروم کرد. با این حال بار دیگر از کمیته استیناف تشکر می‌کنم.


وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: من در این فصل آرام‌تر شده‌ام و تلاش می‌کنم درگیری نداشته باشم. حتی در مصاحبه‌هایم هم تلاش می‌کنم تا باعث آزردگی کسی نشوم و از این مساله که چرا محرومم کردم قانع نشده‌ام.


مدافع پرسپولیس در ادامه درباره احتمال حضورش در ترکیب پرسپولیس برابر پیکان گفت: همانطور که گفتم از کمیته استیناف بابت بخشش محرومیت تشکر می‌کنم اما این بخشش الان و در فاصله ساعاتی به بازی به چه دردم می‌خورد؟ من دیروز تمرین سنگین داشتم. امروز صبح هم با مربی بدنساز تمرین فشرده و سنگینی داشتم و نمی‌توانم بازی کنم. ترکیب تیم و تاکتیک تیم هم توسط سرمربی دو روز قبل از بازی مشخص می‌شود و مطمئنا با این شرایط قادر به حضور در این بازی نیستم و الان هم در خانه هستم. برای تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در بازی‌ امروز که بدون حضور هواداران عزیزمان که آنها هم گناهی ندارند، به نتیجه مناسبی برسیم و با پیروزی در این بازی به رده بالای جدول صعود کنیم.

شجاع خلیل زاده پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۷۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی شجاع خلیل‌زاده پس از شکست سنگین مقابل ذوب‌آهن + عکس

مدافع تیم فوتبال تراکتور از هواداران این تیم عذرخواهی کرد...

طرفداری| مدافع ملی‌پوش تراکتور به دلیل شکست سنگین خانگی از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.

تیم فوتبال تراکتور در هفته بیست و سوم لیگ برتر شکست سنگینی مقابل ذوب آهن متحمل شد و در تبریز چهار بر یک به حریف باخت. این باخت به حدی تلخ بود که پاکو خمز تا مرز اخراج پیش رفت و یک هوادار نیز به دلیل حمله قلبی جان خود را از دست داد.

شجاع خلیل زاده مدافع تراکتور با انتشار پیامی بلند در اینستاگرام از هواداران تیمش عذرخواهی کرد. او نوشت:

بابت نتیجه بازی دیروز همچنان در شوک، ناراحتی و شرمندگی به سر می‌بریم و فوت هوادار وفادار تیممان هم این درد و زجر را هزار برابر کرد که نمی‌دانم با چه واژگانی این غم بزرگ را به خانواده آن مرحوم و جامعه هواداری تراکتور تسلیت بگویم.

شرمندگی و عذرخواهی کمترین چیزی است که می‌توانیم بر زبان بیاوریم و من به عنوان کاپیتان تیم و به نمایندگی از اعضای تیم از تمامی برادران و خواهرانی که دیروز با قلبی آکنده از غم و ناراحتی، ورزشگاه را ترک کردند عذرخواهی می‌کنم.

الان لحظه‌ای است که با پذیرش اشتباهات خود، همه در کنار هم بایستیم و به خاطر تراکتور بزرگ، اتحاد و همدلی خود را حفظ کنیم چرا که هیچ نامی بزرگ‌تر از تراکتور نیست. در کنار هم برای تک به تک بازی‌های پیش رو خواهیم جنگید و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود و در این راه همانند همیشه به همراهی شما امیدواریم. هرچند که شما همواره حمایت خود را از این تیم مردمی دریغ نکرده‌اید و این ما هستیم که شرمنده شما شدیم و باید جبران کنیم.

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • رای کمیته استیناف برای پرسپولیس و سپاهان
  • جریمه هواداران پرسپولیس قطعی شد
  • محکومیت سپاهان و پرسپولیس در کمیته استیناف
  • آرای کمیته استیناف درباره سپاهان و پرسپولیس
  • کمیته استیناف اعتراض پرسپولیس و سپاهان را رد کرد
  • محکومیت سپاهان و پرسپولیس در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • رای کمیته استیناف در مورد دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان
  • اعتراض پرسپولیس در استیناف رد شد؛ سرخپوشان 51 میلیون جریمه شدند
  • تشکر تشکل‌‌های فرهنگیان در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه
  • عذرخواهی شجاع خلیل‌زاده پس از شکست سنگین مقابل ذوب‌آهن + عکس